Egy marketingkutat cg felmrse szerint 2004-hez kpest drmaian ntt a Forma-1 egy futamra es TV-s nzettsge, ami azt jelenti, hogy megfordult az vek ta tart negatv tendencia.
Nagy jelentsg felmrst tett kzz a hten a Sports Marketing Surveys Ltd., amely szerint megfordult az vek ta tart negatv tendencia, s 2005-ben a tavalyihoz kpest ltvnyosan ntt a Forma-1 egy futamra es TV-s nzettsge.
A globlis nzettsgi statisztikk ugyan az elz vben is javultak, de csak azrt, mert ntt a versenyek szma. Idn viszont nem errl van sz: a marketingkutat cg azt lltja, a Kanadai Nagydjat idn 50%-kal tbben kvettk figyelemmel az angliai ITV-n, mint 2004-ben.
Ms eurpai orszgokban is pozitv trend alakult ki, Nmetorszgban 2%-kal, Olaszorszgban pedig 10%-kal emelkedett a nzettsg, de a legnagyobb nyertes Spanyolorszg, ahol - minden bizonnyal Fernando Alonso sikereinek ksznheten - csaknem megduplzdott a nzszm.
Az RTL Klub informcii szerint Magyarorszgon 1.4 millian nztk a Kanadai Nagydjat, amely gy a vasrnap legnzettebb msorv vlt.