|
 |
Barrichello vgzett az len Jerezben
| |
| Cstrtkn, a tesztels msodik napjn a Honda versenyzje, Rubens Barrichello volt a leggyorsabb a spanyolorszgi Jerezben.
Barrichello, aki 1:17.602-es kridvel kerlt az lre, 81 krt tett meg azzal az j specifikcij V8-assal, amit a Honda eredetileg mr a mlt htvgi Olasz Nagydjon be akart vetni, Anthony Davidson kt motorhibja miatt azonban elllt a tervtl. Dlutn vgl Barrichellnak is le kellett parkolnia az autjt a plya szlre, hogy megvja az erforrst.
A brazil versenyz ennek ellenre elgedett volt a Honda mai munkjval, miutn az aerodinamikai jdonsgok tesztelse mellett elksztette a Knra sznt gumivlasztst is, s gy tlte, az autja versenykpes. A tesztpilta James Rossiter a rgi specifikcij motorral a belltsokra s a gumik tesztelsre sszpontostott, s a 4. helyen zrt.
A kt Honda kz a Renault prosa, Giancarlo Fisichella s a teszttl rosszullt miatt tvolmarad Heikki Kovalainen helyettese, Jose Maria Lopez frkztt be. Fisichella mindssze 0.15 msodperccel volt lassabb Barrichellnl, de nem lehetett elgedett, mert a nap folyamn ktszer is meghibsodott a motorja.
"Minden alkalommal, amikor nekivgtam egy programnak, valamilyen gondom tmadt" - panaszkodott Fisichella az autosport.com-nak. - "Ugyanolyan motort hasznltunk, mint Fernando (Alonso) Monzban. Ismerjk a problmt, de nem tudom, mirt romlik el a motor jra meg jra."
"Ki kell rtkelnem a Sanghajra sznt gumikat, gyhogy holnap eredmnyes menetekre lesz szksgem. Lehet, hogy lejjebb kell vennnk a fordulatszmot a gumik tesztelshez."
Lopez a nap folyamn mindssze 19 krt teljestett, s a tabellt Rossiter mgtt a kt Red Bull zrta. Robert Doornbos gyorsabbnak bizonyult Tonio Liuzzinl, akit nem elszr krtek klcsn a Toro Rosstl a tesztelsben val segdkezsre.
Jerezben a csapatok pnteken is folytatjk a felkszlst az idny utols hrom nagydjra.
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Jerez de la Frontera, Spanyolorszg |
|
|
|
Idõpont: |
2006. szeptember 14., cstrtk |
|
|
|
Plyahossz: |
4428 m |
|
|
|
Idõjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
M. Schumacher (Ferrari), 2004.X.1. |
1:15.650 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Kridõ |
Km/ |
Eltr |
Elõzõ |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Rubens Barrichello |
BRA |
Honda |
M |
1:17.602 |
205.417 |
|
|
81 |
|
2. |
|
Giancarlo Fisichella |
ITA |
Renault |
M |
1:17.752 |
205.021 |
0.150 |
0.150 |
71 |
|
3. |
|
Jose Maria Lopez |
ARG |
Renault |
M |
1:18.070 |
204.186 |
0.468 |
0.318 |
19 |
|
4. |
|
James Rossiter |
GBR |
Honda |
M |
1:18.217 |
203.802 |
0.615 |
0.147 |
93 |
|
5. |
|
Robert Doornbos |
NED |
Red Bull-Ferrari |
M |
1:18.325 |
203.521 |
0.723 |
0.108 |
91 |
|
6. |
|
Vitantonio Liuzzi |
ITA |
Red Bull-Ferrari |
M |
1:18.672 |
202.624 |
1.070 |
0.347 |
64 |
|
 |
 |
|
|
A kridõk eloszlsa (Tolerancia: 0.0039 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:17.602 |
- (1.070) - |
1:18.672 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |