|
 |
Rikknen bekezdett | |
| Br a kridk tekintetben a versenyzk eredmnyesebbek voltak, a munka dandrja Isztambulban is a pnteki tesztpiltkra hrult, az edzs utols tz percig jformn csak k voltak a plyn.
Kzlk is a Williams harmadik piltja, Alex Wurz vitte a prmet 1:28.959-es idejvel, amit elszr Michael Schumacher dnttt meg nhny perccel a leints eltt, de a nmet csak nhny pillanat erejig llt a tblzat ln.
Az utols pillanatokban ugyanis Kimi Rikknen 1:28.315-s krt repesztett a McLaren-Mercedes volnja mgtt, amivel majd fl msodperccel megelzte a Ferrari klasszist. A harmadik legjobb idt a Honda jdonslt futamgyztes versenyzje, Jenson Button rte el.
k hrman egyttesen is kevesebb krt tettek meg, mint a "leglustbb" tesztpilta, Robert Doornbos, tbb istll versenyzi (kztk a Renault, a Toyota, a Williams s a Red Bull) pedig egyetlen mrt krt sem autztak.
Nyolcadik legjobb kridejvel versenyhtvgn is bemutatkozott a BMW j tesztpiltja, Sebastian Vettel, aki a versenyzv ellptetett Robert Kubict vltotta.
Az edzs legnagyobb vesztese a Honda tesztpiltja, Anthony Davidson volt, aki alatt negyedrval a leints eltt felmondta a szolglatot az RA806E erforrs. A legtbb kicsszst ezttal a szk 9-es kanyar produklta, Robert Doornbos, Jarno Trulli s Franck Montagny is elvesztette itt egyszer uralmt autja felett.
|
|
Pnteki 1. edzs |
14. - Trk GP |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Isztambul, Trkorszg |
|
|
|
Idpont: |
2006. augusztus 25., pntek |
|
|
|
Plyahossz: |
5340 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz (leveg: 29-31 fok, aszfalt: 42-47 fok) |
|
|
|
Tavalyi els: |
P. de la Rosa (McLaren) |
1:27.882 |
|
|
|
|
|
Krrekord: |
J-P. Montoya (McLaren) |
1:24.770 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Kimi Rikknen |
FIN |
McLaren-Mercedes |
M |
1:28.315 |
217.675 |
|
|
5 |
|
2. |
|
Michael Schumacher |
GER |
Ferrari |
B |
1:28.777 |
216.543 |
0.462 |
0.462 |
4 |
|
3. |
|
Jenson Button |
GBR |
Honda |
M |
1:28.785 |
216.523 |
0.470 |
0.008 |
5 |
|
4. |
|
Alex Wurz |
AUT |
Williams-Cosworth |
B |
1:28.959 |
216.100 |
0.644 |
0.174 |
24 |
|
5. |
|
Anthony Davidson |
GBR |
Honda |
M |
1:29.193 |
215.533 |
0.878 |
0.234 |
19 |
|
6. |
|
Pedro de la Rosa |
SPA |
McLaren-Mercedes |
M |
1:29.376 |
215.091 |
1.061 |
0.183 |
5 |
|
7. |
|
Nick Heidfeld |
GER |
BMW-Sauber |
M |
1:29.780 |
214.123 |
1.465 |
0.404 |
6 |
|
8. |
|
Sebastian Vettel |
GER |
BMW-Sauber |
M |
1:29.964 |
213.685 |
1.649 |
0.184 |
25 |
|
9. |
|
Robert Doornbos |
NED |
Red Bull-Ferrari |
M |
1:30.391 |
212.676 |
2.076 |
0.427 |
16 |
|
10. |
|
Neel Jani |
SWZ |
Toro Rosso-Cosw. |
M |
1:30.576 |
212.242 |
2.261 |
0.185 |
22 |
|
11. |
|
Rubens Barrichello |
BRA |
Honda |
M |
1:30.838 |
211.629 |
2.523 |
0.262 |
5 |
|
12. |
|
Giorgio Mondini |
SWZ |
MF1-Toyota |
B |
1:30.846 |
211.611 |
2.531 |
0.008 |
28 |
|
13. |
|
Scott Speed |
USA |
Toro Rosso-Cosw. |
M |
1:31.416 |
210.291 |
3.101 |
0.570 |
5 |
|
14. |
|
Christijan Albers |
NED |
MF1-Toyota |
B |
1:31.475 |
210.156 |
3.160 |
0.059 |
10 |
|
15. |
|
Tiago Monteiro |
POR |
MF1-Toyota |
B |
1:31.566 |
209.947 |
3.251 |
0.091 |
10 |
|
16. |
|
Franck Montagny |
FRA |
Super Aguri F1 |
B |
1:31.814 |
209.380 |
3.499 |
0.248 |
13 |
|
17. |
|
Felipe Massa |
BRA |
Ferrari |
B |
1:31.904 |
209.175 |
3.589 |
0.090 |
5 |
|
18. |
|
Sakon Yamamoto |
JAP |
Super Aguri F1 |
B |
1:32.212 |
208.476 |
3.897 |
0.308 |
11 |
|
19. |
|
Vitantonio Liuzzi |
ITA |
Toro Rosso-Cosw. |
M |
1:32.497 |
207.834 |
4.182 |
0.285 |
6 |
|
20. |
|
Ralf Schumacher |
GER |
Toyota |
B |
|
- |
|
|
5 |
|
21. |
|
Jarno Trulli |
ITA |
Toyota |
B |
|
- |
|
|
2 |
|
22. |
|
Giancarlo Fisichella |
ITA |
Renault |
M |
|
- |
|
|
1 |
|
23. |
|
Fernando Alonso |
SPA |
Renault |
M |
|
- |
|
|
1 |
|
24. |
|
Takuma Sato |
JAP |
Super Aguri F1 |
B |
|
- |
|
|
1 |
|
25. |
|
Robert Kubica |
POL |
BMW-Sauber |
M |
|
- |
|
|
1 |
|
26. |
|
Christian Klien |
AUT |
Red Bull-Ferrari |
M |
|
- |
|
|
1 |
|
27. |
|
David Coulthard |
GBR |
Red Bull-Ferrari |
M |
|
- |
|
|
1 |
|
28. |
|
Mark Webber |
AUS |
Williams-Cosworth |
B |
|
- |
|
|
|
|
29. |
|
Nico Rosberg |
GER |
Williams-Cosworth |
B |
|
- |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0154 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:28.315 |
- (4.182) - |
1:32.497 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |