|
 |
De la Rosa az MP4-21-ben | |
| A McLaren s a Williams rszvtelvel Jerezben megkezddtt a kulcsfontossg, utols nyri tesztsorozat, mely utn legkzelebb szeptemberben lphetnek tesztplyra az istllk.
A jlius vgn sorra kerl Hockenheim utn mindssze egy ht klnbsggel kvetkezik a hungaroringi viadal, a Magyar s a Trk Nagydj kztt pedig a szoksos nyri teszttilalom miatt kell nlklznik a plyn gyjttt tapasztalatokat a csapatoknak.
A legjobb ideredmnyt a McLaren tesztpiltbl ellptetett versenyzje, a Francia Nagydjon hetedik helyen leintett Pedro de la Rosa rte el.
A spanyol az autosport.comnak nyomatkostotta: a utbbi kt futam fnyben klnsen a Michelin szmra fontos a jerezi teszt. "A Bridgestone nagyot lpett elre, ami abbl is egyrtelmen ltszik, hogy a Toyota elnk kerlt Magny-Cours-ban. Sokat kell dolgoznunk a gumikon az elttnk ll versenyekre" - fogalmazott.
De la Rosa s a wokingiak brit tesztpiltja, Gary Paffett kedden mg a Hockenheimben bevetni tervezett aerodinamikai s mechanikai fejlesztseket tesztelte, valamint a Mercedes erforrsokon dolgozott.
A proshoz mindssze a Williams tesztpiltja, Alex Wurz csatlakozott, az osztrk feladata a mechanikai belltsok, elssorban a felfggesztsek tkletestse volt, hiszen a csapatnak Magny-Cours-ban a gumik bels lnek tlmelegedse tette tnkre versenyt.
A dl-spanyolorszgi Jerez kedden idelis terepet nyjtott a felkszlshez, hiszen br borongsan, szemerkl esvel indult a nap, dlutn 35 fok feletti leveg-, valamint 45 fokos plyahmrsklete biztostott relevns krlmnyeket a kszbn ll versenyekre.
Az adatok a McLaren hivatalos kzlsn alapulnak.
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Jerez de la Frontera, Spanyolorszg |
|
|
|
Idpont: |
2006. jlius 18., kedd |
|
|
|
Plyahossz: |
4428 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
M. Schumacher (Ferrari), 2004.X.1. |
1:15.650 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Pedro de la Rosa |
SPA |
McLaren-Mercedes |
M |
1:18.543 |
202.956 |
|
|
62 |
|
2. |
|
Gary Paffett |
GBR |
McLaren-Mercedes |
M |
1:18.794 |
202.310 |
0.251 |
0.251 |
92 |
|
3. |
|
Alex Wurz |
AUT |
Williams-Cosworth |
B |
1:19.643 |
200.153 |
1.100 |
0.849 |
98 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.004 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:18.543 |
- (1.100) - |
1:19.643 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |