soos93
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Kpek a futamokrl 2005
 
Linkek
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Melyik a kedvenc autd?
Melyik a kedvenc autd?
Na melyik?

BMW
Ferrari
Subaru
Lada
Toyota
Ford
Trabi
Mercedes
Citroen
valami ms
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Hrek (f1-es oldalakrl)
Hrek (f1-es oldalakrl) : A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai

A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai

a5.hu  2006.06.11. 20:28

Vlemnyek a Brit GP-rl

A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai
Vlemnyek a Brit GP-rl
Hogyan vlekednek a versenyzk a sajt s csapatuk teljestmnyrl? Elgedettek vagy csaldottak? Az albbiakban ezt tudhatjuk meg. Versenyzi nyilatkozatok - kommentr nlkl.
Renault

Fernando Alonso: (1) "Rendkvl klnleges ez a gyzelem, st, tulajdonkpp sorozatban a harmadik klnleges gyzelmemet arattam. Spanyolorszg s Monaco utn ez egy jabb klasszikus futam, aminek a megnyersre mindenki vgyik. Nagy-Britannia a motorsport hazja, jmagam is csak flrnyira lakom a plytl Oxfordban, s termszetesen a csapatunk nagy rsze is a kzeli Enstone-ban tallhat. Csodlatos rzs itthon gyznnk. A verseny kilezett s nehz volt. A belltsok miatt az aut meglehetsen alulkormnyzott volt az etapok elejn, de ahogy fogyott az zemanyag, egyre jobb lett a helyzet, gy folyamatosan nvelhettem az elnymet, igaz, a msodik etapban elkezdtek szemcssedni a gumijaim, ami kiss lelasstott. A htvge eddigi rszhez hasonlan a szl is lnk volt, ami egy kicsit kiszmthatatlann tette a dolgokat, s Silverstone-ban ehhez a hsghez sem vagyunk hozzszokva. gyhogy a gyzelmem semmikpp nem nevezhet knnynek, de remekl mutatja, milyen kemnyen dolgozunk. Nincs semmifle titka a fantasztikus szezonunknak. Minden versenyre gy tekintnk, mint jabb kihvsra, folyamatosan koncentrlunk, s a csapatunk nem kvet el hibkat. A legjobb vdekezs a tmads - s ezt ma tkletes bizonytottuk."

Giancarlo Fisichella: (4) "Jl sikerlt szmomra a futam, versenykpes s kvetkezetes tempt diktltam, gyorsabb voltam a krlettem lv autknl. A msodik etapban, akrcsak Fernando, n is szemcssedssel kzdttem, de az utols killskor kapott j gumikkal ez a problma megolddott, gy mindent kiadhattam magambl. A zr krkben az els szektorban sokkal gyorsabb voltam (Kimi) Rikknennl, a msodikban s harmadikban viszont volt elnyben, mivel tbb leszort ert hasznltak nlunk. gy amint a kzelbe rtem, turbulenciba kerltem, s nem tudtam elg kzel frkzni hozz az elzshez. A csapat azonban ismt remek eredmnyt knyvelhet el, hiszen csakgy, mint Monacban s Barcelonban, mindenki msnl tbb pontot szereztnk, s mindkt aut clba rt. Kvetkezik Kanada, ami az egyik kedvenc plym, a Renault csapata pedig kivl formban van."

Ferrari

Michael Schumacher: (2) "Az adott rajtpozcibl a msodik hely volt a legtbb, amit kihozhattunk. Nem voltak klnsebb problmk az autval a htvgn, egyszeren nem voltunk elg gyorsak a gyzelemhez. Nagyon kemnyen kell dolgoznunk, ha a kvetkez futamon szeretnnk visszavgni. Mindent sszevetve azonban elgedettnek kell lennnk ezzel a nyolc ponttal. Mg htra van tz verseny s szz megszerezhet pont. Br huszonhrom pont a lemaradsom (Fernando) Alonso mgtt, nem hiszem, hogy lefutott a bajnoki cm sorsa. A verseny nagy rszt annak ellenre Kimi (Rikknen) mgtt tltttem, hogy nagyobb potencil volt bennem, ezrt rzem gy, hogy nem olyan rossz az eredmny. A kvetkez kt versenyt teljesen ms jelleg plyn rendezik. rdekes lesz ltni, ki lesz flnyben ezeken. Meg kell prblnunk visszatrni a mezny lre."

Felipe Massa: (5) "Nem volt valami j napunk. Szerettnk volna versenykpesebbnek lenni, de Renault borzaszt ersnek bizonyult. A boxkillsok sorn vesztettem egy pozcit Giancarlo (Fisichellval) szemben. Nem hiszem, hogy tbbre lettem volna kpes ennl az tdik helynl, ami elfogadhat. Nem volt klnsebb problmm a verseny sorn, br egyltaln nem llt rendelkezsemre friss gumiszett, mindet elhasznltam a szabadedzseken s az idmrn. tban van nhny fejleszts, remlem, lehetv teszik majd, hogy emeljk a ttet. "

McLaren

Kimi Rikknen: (3) "Jl rajtoltam, sikerlt megriznem a 2. helyet, az egyenesben azonban nem voltam elg gyors ahhoz, hogy megelzzem (Fernando) Alonst. Miutn a Safety Car kiment, kzelebb tudtam kerlni hozz, de igazbl ennyi volt. A verseny vge fel tlkormnyzottsggal kszkdtem, ezrt (Giancarlo) Fisichella utolrt. Nem aggdtam klnsebben, mert tudtam, hogy megelznie gyis szinte lehetetlen lesz. Nem voltunk olyan gyorsak, mint Alonso s (Michael) Schumacher, ezrt a harmadik hely volt a legjobb, amiben bzhattunk, a j hr viszont az, hogy a htvgn kiderlt: a megfelel irnyba haladunk, s egyre versenykpesebbek lesznk."

Juan-Pablo Montoya: (6) "Nagy kr, hogy (Jacques) Villeneuve elvesztette az uralmt az autja fltt, s a rajt utni els kanyarban nekem tkztt, mert az autnk s a stratgink egybknt sokkal tbbet hozott volna a konyhra. A karambol nagy lyukat ttt az oldaldobozomba, ezrt vgig kszkdtem kiss a rossz balansszal. Ettl eltekintve a verseny viszonylag csendesen alakult szmomra, mert nem igazn volt mit tennem. A motoromat viszont kmlni tudtam Kanadra, ahol mg elrbb szeretnnk lpni."

BMW-Sauber

Nick Heidfeld: (7) "Nagyon jl rajtoltam, kt autt sikerlt megelznm, aztn az els kanyarban egy harmadikat is. Termszetesen nagyszer, hogy mindkt autnk megrdemelten pontot szerzett. Nyilvnval, hogy elrelptnk. Azrt sikerlt (Juan-Pablo) Montoya eltt maradnom, mert ksbb lltam ki a boxba, mint . Csak a verseny elejn volt gyorsabb nlam, amikor alulkormnyzottsggal kszkdtem, ksbb viszont javult a balansz. Az els boxkillsnl a sebessgvlt sajnos nem vette be az egyest, amivel idt s helyezst vesztettnk."

Jacques Villeneuve: (8) "A rajt utn Nico Rosbergnek sikerlt megelznie engem az els kanyarban, mert sszekoccantunk Juan-Pablo Montoyval, ami versenybaleset volt. n haladtam a bels ven, egy msikat kvetett a klsn. tvgott a plyn, hogy elforduljon a szoksos ven, de nem vette szre az autmat. Blokkolra fkeztem a kerekeimet, s belecssztam, de az autnk szerencsre nem srlt meg. A verseny hromnegyedben be voltam ragadva Nico mg, amirt kr volt, mert egyetlen hibt sem vtett. Szp kzdelmet folytattunk, s amikor lttam, hogy hrom krrel elttem megy ki a boxba, abban a kvetkez nhny krben, hasznlt gumikon tbbszr is nagy kockzatot vllaltam. Mindkt autnk pontszerz helyen rt clba, s nem azrt, mert kiestek ellnk, hanem mert ersek voltunk, ami j jel Montrealra. Azt hallottam, a hzasemberek lassabbak, de n az ellenkezjt rzem."

Williams

Nico Rosberg: (9) "Nagyon elkesert, hogy az egsz versenyt vgigkzdttem, mgis res kzzel kell tvoznom. A rajtnl szmos pozcit javtottam, a tizenkettedik helyrl a kilencedikre ugrottam, de ksbb meglepett, hogy nem sikerlt (Jacques) Villeneuve el kerlnm. Annak ellenre, hogy a boxbl kivezet krmben mindent beleadtam, elm trt visszamsodik tankolsbl. Ennek ellenre hasznos volt ez a verseny, hiszen tovbb gyaraptottam Forma-1-es tapasztalataimat, gy minden htvge egyre knnyebb lesz szmomra. Az eredmnytelensget persze nehz feldolgozni, hiszen plyafutsom eddigi rszben, ha jl versenyeztem, az azt jelentette, hogy nyerek vagy legalbbis a dobogn vgzek. A folytatst tekintve biztos vagyok benne, hogy Montreal s Indy kegyesebb lesz hozznk, ezek ugyanis teljesen ms jelleg versenyplyk, s remlhetleg jobban fekszenek az autnknak."

Mark Webber: (-) "Elg jl rajtoltam, tbb pozcit is javtottam a piros lmpk kialvsa utn. Aztn gy tnt, Scott Speed megpcklte Ralf (Schumacher) autjnak jobb hts rszt a Becketts bejratnl, ami miatt a Toyota megprdlt, s pont az n utamban kttt ki. Ralf nyilvn megprblta megfogni az autjt, amivel nincs is semmi baj, de egyenesen keresztlvgott a plyn, mikzben n a bels ven prbltam meneklni, gy semmit sem tehettem. Kemny htvgnk volt, kr, hogy semmit sem tudtunk kihozni belle. Rengeteg tennival vr rnk, tovbb kell kzdennk, s felkszlni Montrealra."

Honda

Rubens Barrichello: (10) "Nagyon csaldott vagyok, hogy egy remek rajtpozcibl mindssze a 10. helyet sikerlt megszereznem. Friss gumikon az aut nagyszeren mkdik, a versenyen viszont egyszeren eltnik a teljestmny, s szinte a teljes tvon harcolnom kell az autval. Rengeteget kell dolgoznunk, ha utol akarjuk rni az lcsapatokat, a jelenlegi helyzetnk ugyanis meglehetsen frusztrl, az aut nagyon messze van attl, amilyennek lennie kellene."

Jenson Button: (-) "Remekl ment a versenyzs, az aut nagyszeren viselkedett. Nem voltunk olyan gyorsak, mint az lmezny, de az aut jl mkdtt, kivl volt a balansz. lveztem a vezetst, ahogy folyamatosan kzdttem fel magam a meznyben, a benzinmennyisgemet is figyelembe vve elg jl teljestettem. Ekkor azonban meglttam a lngokat az aut htuljnl, s mivel olaj kerlt a kerekekre, ki is prdltem, vagyis gy nz ki, sajnos olajszivrgs keletkezett a motorban. Szomor, hogy gy rt vget a htvgm, klnsen, hogy hazai kznsg eltt szerepeltem. Elkesert, hogy nem tudtam olyan versenyt futni, amilyet megrdemeltek volna. Nagyon meghat volt visszastlni a boxba, mivel rengetegen ltettek s lengettk a zszlkat. A szurkolk tmogatsa fantasztikus volt a htvgn. Ami a kvetkez versenyt illeti, az lesz a legfontosabb, hogy a maximumot hozzuk ki abbl, amink van, mivel ezen a htvgn erre kptelenek voltunk."

Toyota

Jarno Trulli: (11) "Kezdettl fogva tudtuk, hogy a rajtrcs vgrl nehz dolgunk lesz, de lveztem a versenyt. Silverstone-ban sohasem egyszer elzni, a startnl s az els hrom-ngy krben mgis sikerlt javtanom nhny helyet. Az autm kiegyenslyozott volt, vgig kemnyen kzdttem, s a csapat gyes stratgijnak ksznheten az els boxkillsnl jabb autkat elztem meg. Ezen a plyn nagyon nehz kzel kerlni az eltted haladhoz, ezrt a rajthelynk miatt nem is szmtottunk pontszerzsre. Ettl fggetlenl a sajtommal s a TF106B teljestmnyvel is elgedett vagyok, az utbbi mindenkppen elrelpsnek tnik."

Ralf Schumacher: (-) "Sajnos az ilyesmi megtrtnik egy autversenyen. Minden a csapnival rajtommal kezddtt. Tl sok helyet vesztettem, s a forgalomban talltam magam. Ezek a dolgok gy indulnak, mert egy ekkora kavarodsban valjban senkinek nem jut hely. Mindenfell autk vettek krl, nehz volt megtlni, hogy pontosan mi trtnt, de htulrl tkztek nekem. Ettl elkezdtem megprdlni, s nem tudtam elkerlni, hogy Mark (Webber) tjba kerljek. Egyszer versenybaleset volt, senkit nem lehet hibztatni miatta, mert az ilyesmit nem szndkosan okozzk. Viszont ez zsinrban a msodik alkalom volt, hogy lassan rajtoltunk, ezrt ezzel a problmval foglalkoznunk kell."

Red Bull

David Coulthard: (12) "Az aut borzaszt alulkormnyzott volt a versenyen. Taln megrongltam az aut aljt, amikor az els krben a Stowe kijratnl durvn rmentem a kerkvetre, mikzben Jacques Villeneuve-vel csatztam. Sokkal nagyobb alulkormnyzottsgot tapasztaltam, mint az idmrn s az edzseken, meglepett az aut balansza. A verseny alatt kt szzalkkal meredekebb tettk az els szrnyllst, hogy cskkentsk az alulkormnyzottsgot, ami rengeteg, gy a futam vgre kiss javult a helyzet. Mechanikai szempontbl jl teljestettnk, az aerodinamikai hatkonysg tern viszont, amire az effle plykon szksg van, nem ott vagyunk, ahol szeretnnk, ezrt rengeteget kell dolgoznunk rajta. A csapat javul formban van, ezrt mr nagyon vrom a jv heti tesztet."

Christian Klien: (14) "A verseny szmomra katasztrfa volt. Kopott gumikon kellett kezdenem, ezrt kt helyet vesztettem a rajtnl, s nagyon nehz volt felmelegteni ket az alacsony tapads plyn. Nagy alulkormnyzottsggal kszkdtem a versenyen, a gyors kanyarokban csak szenvedtem, sok idt vesztettem az els szektorban. A msodik etap jobban sikerlt. Nveltem az els szrnyllst, s a sebessgem ekkor egsz j volt. Daviddel szemben cskkentettem a lemaradsomat, Tonio (Liuzzi) megelzsre azonban ez mr nem volt elg. A zr etapban a gumik ismt nagyon rossz llapotban voltak, az utols tz krben diktlt tempm nagyon tvolt volt a legjobb nyolctl."

Toro Rosso

Tonio Liuzzi: (13) "Elg j versenyt futottam, br meglehetsen hossznak reztem. Kr, hogy az alulkormnyzottsg miatt az els krkben nem tudtam tartani a lpst az elttem lvkkel. J dnts volt a verseny kzben vltoztatni a stratgin. Az alulkormnyzottsgtl eltekintve az aut remekl ment, a teljestmnynk klnsen annak a fnyben nagyszer, hogy mindig is tudtuk, Silverstone nehz plya lesz szmunkra, a V10-es ugyanis nem idelis ide. sszessgben j ez az eredmny."

Scott Speed: (-) "Fantasztikusan rajtoltam, Tonit s Christiant is sikerlt megelznm. Megprbltam Ralf (Schumacher) mellett is elmenni a Becketts balkanyarban, mivel gy tnt, nem sikerlt valami jl a rajtja, nekem viszont remek volt a tapadsom. A jobbosban mellrtem, aztn viszont egyszeren sszeakadtunk, ahogy megprbltam kvlrl krbeautzni. Nem hiszem, hogy szmtott rm azon a helyen. Egyszer versenybaleset volt, de sajnos a versenynk vgt jelentette, ugyanis elgrblt az egyik trapzkar."

Midland

Chrsitijan Albers: (15) "Ami engem illet, szerintem trhet volt a tempnk. Az aut viszonylag j volt, s kzelebb kerltnk a tbbiekhez - azt hiszem, a verseny vgn 13 msodpercre voltunk a kzpmeznytl. Teht szp munkt vgeztnk, klnsen, ha figyelembe vesszk, hogy tegnap milyen pocsk napunk volt. Ezt knny elfelejteni, de az akadlyok ismeretben a mai teljestmnynk mg ersebbnek tnik. Mg arra is volt eslynk, hogy harcoljunk a Red Bullokkal s ms autkkal. A rajtom borzasztan sikerlt: mindenki megelztt, amikor felengedtem a kuplungot, gy az els krben, a 8-as szm kanyar eltt mindkt Super Agurit magam mg kellett utastanom. Szerencsre sikerlt, de nem minden plyn ment volna. Ezen mg kemnyebben kell dolgoznunk. Tiago kiss feltartott, mert nagyon nehz egy msik autt kvetni, klnsen egy ilyen plyn. Amikor azonban killt a boxba, kemnyen taposhattam a gzt, s elre tudtam kerlni. Szerintem a csapat valamennyi tagja szp munkt vgzett, s ha ezt a teljestmnyt az egsz htvgn meg tudnnk rizni - azaz nem csak vasrnap -, akkor Montrealban jobbak lennnek az eslyeink."

Tiago Monteiro:(6) "Ismt clba rtem, de nem volt knny. Az az elny, amit azzal szereztnk, hogy bejutottunk az idmr msodik forduljba, a versenyen mg htrltatott is minket, mert az sszes gumit fel kellett hasznlnunk hozz. A futamra egyetlen j garnitra sem maradt, ez a magyarzata annak, hogy annyival lassabb voltam a csapattrsamnl. Amikor megterveztk a stratgit, az zemanyagszintre val tekintettel nem gondoltuk, hogy ez ekkora htrnyt fog jelenteni, de vgl sokat vesztettnk vele. Szerintem az autnk az idmrn elkpeszten jl ment, egy teljes versenytvra vettve azonban nem volt tl j a balansz, a gumikat sohasem sikerlt tkletesen munkra fognom. Vgik kszkdtnk, de tanultunk belle. Kockztattunk, s vesztettnk, m a tanulsgot legkzelebb felhasznljuk. sszessgben mgis pozitv volt ez a htvge. J tempt tudtunk diktlni, a csapat is elrelpett, gyhogy elgedett vagyok. Ha egsz htvgn lassak lettnk volna, nem rlnk, de egy ilyen szereplssel a htam mgtt bizakodva tekintek a jvbe."

Super Aguri

Takuma Sato: (17) "Nagyszer, hogy jra sikerlt mindkt autt clba juttatnunk. Nehezen indult a htvgnk, de vgl befejeztk a versenyt, ami remek eredmny a csapat szmra. A sebessgnk termszetesen elgg elmaradt az lmeznytl, gy nehz dolgunk volt, a kvetkez kt versenyt azonban Silverstone-tl gykeresen eltr karakter plyn rendezik, ezrt most ezekre koncentrlunk. Nagy vrakozssal tekintnk elre a kt tengerentli futamra."

Franck Montagny: (18) "A verseny borzaszt nehezen kezddtt szmomra. Fogalmam sincs, mirt, a gumik miatt vagy sem, de az aut nagyon instabilan viselkedett, kptelen voltam tartani a tbbiek tempjt. Nhny kr utn a plya sokat javult, s az aut is jobb lett, de a tlkormnyzottsg megmaradt, s a kigyorsts is katasztroflis volt. A j hr az, hogy mindkt aut clba rt, s sem a kasztnival, sem a motorral nem akadt problmnk. Mindenben javulnunk kell a kvetkez kt futamra, ma azonban j eredmnyt rt el a csapat."

 
Id
 
Naptr
2025. Augusztus
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Forma1
 
Szmll
Induls: 2005-01-26
 
Szavazs
Ki lesz vilgbajnok 2006-ban?
Ki lesz a vilgajnok 2006-ban?

Kimi Rikknen (39 / 21%)
Fernando Alonso (81 / 43%)
Michael Schumacher (48 / 26%)
Mark Webber (2 / 1%)
Jenson Button (4 / 2%)
Rubens Barichello (0 / 0%)
Juan-Pablo Montoya (3 / 2%)
Felipe Massa (2 / 1%)
valaki ms (9 / 5%)

Szavazatok szma: 188

Ltrehozs idpontja:
2005-11-27 14:09:13

Szavazs lezrva:
2006-12-27 16:15:28


Lezrt szavazsok
 
G-mail belps
Felhasznlnv:
Jelsz:
  SgSg

j postafik regisztrcija
 

MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!