|
 |
Ricardo Zonta (korbbi kp) | |
| A franciaorszgi Paul Ricard tesztplyn is befejezdtt az eurpai szezonra val felkszls els llomsa, amelyen a Renault, a McLaren, a Toyota, a BMW s a Red Bull vett rszt.
Az energiaitalos egyttes mr cstrtkn teljestette tesztprogramjt, gy ma ngy istll hat autja krztt a 3.8 km-es aszfaltcskon, amelyet ezttal a toyots Ricardo Zonta teljestett leggyorsabban.
A brazil pilta csapattrshoz, Olivier Panishoz hasonlan a Bridgestone j keverkeit tesztelte, s aerodinamikai jtsokat is kiprblt. A legjobb kridt estefel, egy rvidebb sprint sorn rte el, Panisnak viszont az els szrny srlse miatt id eltt be kellett fejeznie a munkanapot.
A klni istll munkjt az a Pascal Vasselon felgyelte, aki pletykk szerint a Mike Gascoyne menesztsvel megresedett technikai igazgati poszt legfbb vromnyosa. A Michelintl msfl ve rkez francia mrnk a teszt utn elmondta: a csapat a kiterjedt gumitesztels utn viszonylag knnyen kivlasztotta az Imolra sznt specifikcit.
A msodik legjobb idt Giancarlo Fisichella rte, a Renault napjt azonban bernykolta, hogy csak egyetlen aut llt rendelkezsre. Heikki Kovalainen tesztpilta cstrtkn egy magas rzkvn ronglta meg az R26-ost, amit a bajnokcsapat szereli nem tudtak rendbe hozni a teszt zrnapjra.
Fisichella mg a McLaren kt tesztpiltja iratkozott fel a tabellra. Pedro de la Rosa az MP4-21-ben az els felfggeszts s a lengscsillaptk fejlesztsn, valamint a belltsok csiszolsn fradozott, Gary Paffett pedig tavalyi hibrid autval a Michelin abroncsokat tesztelte.
De la Rosa V8-as Mercedese a hrom nap folyamn 1.400 km-t (b kt versenyhtvgt) teljestett hibamentesen, miutn tegnap magas fordulatszmon alapos tesztnek vetettk al - kzlte a wokingi istll, amely a jv hten Kimi Rikknennel s Juan-Pablo Montoyval Barcelonban gyakorol.
A versenyzket Fisichella mellett Nick Heidfeld kpviselte. A nmet a dleltt folyamn a BMW-Sauber F1.06 belltsain dolgozott, s a csapat kzlse szerint aerodinamikai tren "rdekes eredmnyekre" bukkant. Az ebdsznet utn a gumivlasztsra koncentrlt, m egy hidraulikai problma miatt dlutn ngy ra krl megllt az autja.
Csapattrsa, a tesztpilta Robert Kubica programja a kiterjedt gumitesztels mellett szintn a belltsokra, kzelebbrl az elektronikai rendszerekre irnyult.
|
|
Tesztek - 3. nap |
Paul Ricard 3E |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Paul Ricard (3E), Franciaorszg |
|
|
|
Idpont: |
2006. prilis 7., pntek |
|
|
|
Plyahossz: |
3818 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Ricardo Zonta |
BRA |
Toyota |
B |
1:04.157 |
214.237 |
|
|
156 |
|
2. |
|
Giancarlo Fisichella |
ITA |
Renault |
M |
1:04.258 |
213.900 |
0.101 |
0.101 |
160 |
|
3. |
|
Pedro de la Rosa |
SPA |
McLaren-Mercedes |
M |
1:04.591 |
212.797 |
0.434 |
0.333 |
120 |
|
4. |
|
Gary Paffett |
GBR |
McLaren-Mercedes |
M |
1:04.899 |
211.788 |
0.742 |
0.308 |
163 |
|
5. |
|
Robert Kubica |
POL |
BMW-Sauber |
M |
1:04.944 |
211.641 |
0.787 |
0.045 |
107 |
|
6. |
|
Nick Heidfeld |
GER |
BMW-Sauber |
M |
1:05.673 |
209.291 |
1.516 |
0.729 |
92 |
|
7. |
|
Olivier Panis |
FRA |
Toyota |
B |
1:06.741 |
205.942 |
2.584 |
1.068 |
60 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0095 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:04.157 |
- (2.584) - |
1:06.741 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |