|
 |
Heidfeld beclozza DC-t | |
| A srtett David Coulthard elgedettsggel vette tudomsul, hogy br a bntetst megszta, a megrovst nem kerlte el az t leszort Nick Heidfeld a Bahreini Nagydj sportfelgyelitl.
A BMW nmet piltja a verseny 15. krben elzte meg skt rivlist az els kanyarban, aki visszatmadott, m Heidfeld keresztlvgott a plyn s a fre tesskelte t.
Korbban az eset taln nem keltett volna feltnst, Coulthard szerint azonban j korszak kezdett jelentheti az tlkezsi gyakorlatban, hogy a sportfelgyeli testlet ln 2006-tl az v sszes nagydjn egyazon szemly, a brit Tony Scott-Andrews ll.
"vek ta azrt kzdtnk a GPDA keretei kzt, hogy az sszes versenyen egyetlen szemly lssa el a felgyeli tisztsget, mert gy legalbb van remny a kvetkezetessgre" - mondta DC a Malajziai Nagydj cstrtki sajttjkoztatjn, majd prhuzamot vont egy 2004-es bahreini incidenssel Takuma Sato s Ralf Schumacher kztt.
"Ha emlkeznek, kt ve Sato a kettes kanyarban kiszortotta Ralfot, s szmomra mr akkor egyrtelm volt, hogy Sato hibzott. De mivel akkoriban mindenki a 'De j, hogy egy japn pilta egy gyors kocsit vezethet' korszakban tartott, inkbb a kzdszellemt dicsrtk."
"Lnyegben azonban leszortotta a plyrl Ralfot, s ezt mshol, pldul Monacban, ahol nincs buktr, nem tehette volna meg."
Coulthard kifejtette: "Ebben a sportgban egyrtelmen tilos az rintkezs, s ha Bahreint tekintjk, Nick ugyan nem rt hozzm, de csak azrt, mert lementem a fre, n ugyanakkor megtehettem volna, hogy vdjem a pozcimat. A felgyelk pedig gy rtkeltk, hogy volt a hibs, mivel nem volt mellettem, gy a kanyar az enym volt."
"Egyrtelm, hogy a felgyelk sokkal szigorbbak voltak Nickkel, mint ahogy az elz vekben felteheten lettek volna, mrpedig csak dvzlni lehet, hogy versenyrl versenyre kvetkezetes dntseket ltunk, hiszen gy mindannyian lthatjuk, milyen messzire mehetnk el." |