|
 |
Rikknen McLarenje megbzhat is volt | |
| Kimi Rikknen optimistn utazhat el az idnynyit Bahreini Nagydjra, a szezon eltti utols tesztnapjn, szerdn ugyanis V8-as motorral az eddigi leggyorsabb krt futotta meg a spanyolorszgi Valenciban.
Az eddigi, 1:09.983-as rekordot is Rikknen rte el mg februr 17-n, ma azonban tovbbi fl msodpercet javtott az eredmnyn, s 1:09.423-nl lltotta meg a stoppert. A korbban trkenynek tn McLaren MP4-21 radsul most megbzhat is volt, hiszen a finn versenyz 120 krt tett meg vele problma nlkl.
Mgtte a McLaren tesztpiltja, Pedro de la Rosa vgzett, azonban egy hibrid, lefojtott V10-es motorral hajtott, narancssrga MP4-20 volnjnl lt.
A harmadik helyen Anthony Davidson zrta a napot a Honda RA106-tal, s 143 teljestett kre rvn volt a nap legszorgalmasabbja. A japn istll cstrtkn fejezi be a tesztprogramjt, amikor Davidson bejratja az j Honda harmadik pldnyt.
David Coulthard mlt heti htsrlse utn ma visszatrt a plyra, s technikai problmk nlkl 76 krt tett meg a Red Bull RB2-vel, amit a 4. helyre kormnyzott. DC lemaradsa Rikknentl mr 1.655 msodpercre rgott.
A Toyotnl Ralf Schumacher annak ellenre megelzte csapattrst, Jarno Trullit, hogy TF106-osban felrobbant a motor, ezrt csupn 59 krt tlttt a plyn. A Toyota holnap fejezi be a tesztelst.
A tabella aljn a Williams tesztpiltja, Alex Wurz vgzett, akinek mr 2.834 msodperces htrnyt kellett elknyvelnie.
|
|
Tesztek - 3. nap |
Valencia |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Valencia, Spanyolorszg |
|
|
|
Idpont: |
2006. mrcius 1., szerda |
|
|
|
Plyahossz: |
4005 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
K. Rikknen (McLaren), 2004. |
1:08.995 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Kimi Rikknen |
FIN |
McLaren-Mercedes |
M |
1:09.423 |
207.683 |
|
|
120 |
|
2. |
|
Pedro de la Rosa |
SPA |
McLaren-Mercedes |
M |
1:09.852 |
206.408 |
0.429 |
0.429 |
115 |
|
3. |
|
Anthony Davidson |
GBR |
Honda |
M |
1:10.301 |
205.090 |
0.878 |
0.449 |
143 |
|
4. |
|
David Coulthard |
GBR |
Red Bull-Ferrari |
M |
1:11.078 |
202.848 |
1.655 |
0.777 |
76 |
|
5. |
|
Ralf Schumacher |
GER |
Toyota |
B |
1:11.129 |
202.702 |
1.706 |
0.051 |
59 |
|
6. |
|
Jarno Trulli |
ITA |
Toyota |
B |
1:12.159 |
199.809 |
2.736 |
1.030 |
80 |
|
7. |
|
Alex Wurz |
AUT |
Williams-Cosworth |
B |
1:12.257 |
199.538 |
2.834 |
0.098 |
70 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0104 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:09.423 |
- (2.834) - |
1:12.257 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |