|
 |
Button az lre replt | |
| Kevesebb, mint ngy tizedmsodpercre kzeltette meg sajt, V10-es motorral fellltott krrekordjt Jenson Button a Barcelonban zajl tesztels harmadik napjn.
A Honda brit piltja utols gyors krben tasztotta le a kpzeletbeli trnrl a mindaddig brillroz Renault-kat, amelyek kora dlutn elsknt szortottk a kridt 1 perc 14 msodperc al.
Az egyre gyorsul V8-asokkal elrt eredmnyek rtkt nveli, hogy gyorsabbak a tavalyi Spanyol Nagydj htvgjn futott leggyorsabb, 1:14.280-as krnl, igaz, Barcelonban az aerodinamika jval tbbet nyom a latba a motorernl.
A tegnapi els Kimi Rikknen ezttal csak az tdik leggyorsabb lett, m immr rkre megvlaszolatlan krds marad, mire lett volna kpes a teszt utols pillanataiban idmrre belltott McLarenjvel, ha a Ralf Schumacher clegyenesben felrobban Toyotja miatti piros zszl nem histja meg sprintjt.
Amilyen rosszul kezddtt a Renault szmra a barcelonai teszt, olyan kivlan folytatdott. Tegnap mindkt R26-os lerobbant els kreiben (mint kiderlt, apr szoftveres hibk miatt), m azta gond nlkl megy a tesztels Fernando Alonsnak s Giancarlo Fisichellnak.
A pros ezttal is tbb, mint szz krt tlttt a plyn, hasonlan Buttonhoz s a msik RA106-ot vezet Rubens Barrichellhoz, aki negyedik helyve lehetv tette, hogy cstrtki nyilatkozatt igazolva a Renault s a Honda sajttsa ki a tabella els ngy sort.
A nap legszorgalmasabb piltjnak azonban a 131 krt teljest McLaren-es Juan-Pablo Montoya bizonyult, aki az tdik legjobb ideredmnyt rte el MP4-21-esvel. Az utolsnak sznt gyors krrl lemondani knyszerl Rikknennek vgl a hatodik pozcival kellett megelgednie.
A legjobb bridgestone-os a Williams-Cosworth jonca, Nico Rosberg lett, aki Mark Webber oldaln tesztelte az FW27-eseket. A grove-i istll az j aero-csomagot hasznl Toyotkkal s a Red Bullokkal osztozott a kzpmeznybeli pozcikon.
A mezny vgre a Midland holland piltja, Christijan Albers s a Super Agurit vezet Takuma Sato kerlt, aki a tervezettl eltren egyedl vezette az SA05-t. Az jonc grda tetemes lemaradsa mra elfogadhatv szklt, m a vgleges, 2006-os aero-csomagot csak a jv hten szerelik fel a ngyves Arrows A23-asokra.
A barcelonai teszt pnteken a zrnappal folytatdik.
|
|
Tesztek - 3. nap |
Barcelona |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Circuit de Catalunya, Barcelona |
|
|
|
Idpont: |
2006. februr 23., cstrtk |
|
|
|
Plyahossz: |
4627 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
J. Button (BAR), 2005. IV. 7. |
1:13.552 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Jenson Button |
GBR |
Honda |
M |
1:13.935 |
225.295 |
|
|
116 |
|
2. |
|
Giancarlo Fisichella |
ITA |
Renault |
M |
1:13.971 |
225.186 |
0.036 |
0.036 |
125 |
|
3. |
|
Fernando Alonso |
SPA |
Renault |
M |
1:13.977 |
225.167 |
0.042 |
0.006 |
113 |
|
4. |
|
Rubens Barrichello |
BRA |
Honda |
M |
1:14.266 |
224.291 |
0.331 |
0.289 |
119 |
|
5. |
|
Juan-Pablo Montoya |
COL |
McLaren-Mercedes |
M |
1:14.588 |
223.323 |
0.653 |
0.322 |
131 |
|
6. |
|
Kimi Rikknen |
FIN |
McLaren-Mercedes |
M |
1:15.475 |
220.698 |
1.540 |
0.887 |
80 |
|
7. |
|
Nico Rosberg |
FIN |
Williams-Cosworth |
B |
1:15.774 |
219.827 |
1.839 |
0.299 |
83 |
|
8. |
|
Ralf Schumacher |
GER |
Toyota |
B |
1:15.973 |
219.252 |
2.038 |
0.199 |
97 |
|
9. |
|
David Coulthard |
GBR |
Red Bull-Ferrari |
M |
1:16.034 |
219.076 |
2.099 |
0.061 |
54 |
|
10. |
|
Jarno Trulli |
ITA |
Toyota |
B |
1:16.057 |
219.009 |
2.122 |
0.023 |
103 |
|
11. |
|
Mark Webber |
AUS |
Williams-Cosworth |
B |
1:16.128 |
218.805 |
2.193 |
0.071 |
97 |
|
12. |
|
Christian Klien |
AUT |
Red Bull-Ferrari |
M |
1:16.923 |
216.544 |
2.988 |
0.795 |
55 |
|
13. |
|
Christijan Albers |
NED |
MF1-Toyota |
B |
1:17.142 |
215.929 |
3.207 |
0.219 |
79 |
|
14. |
|
Takuma Sato |
JAP |
Super Aguri F1 |
B |
1:19.787 |
208.771 |
5.852 |
2.645 |
58 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0215 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:13.935 |
- (5.852) - |
1:19.787 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| | |