|
 |
Jenson Button (korbbi kp) | |
| Ngy istll rszvtelvel folytatdott szerdn a jerezi teszt: a McLaren, a Toyota s a Williams tesztcsapathoz a Honda Racing is csatlakozott.
A brackley-i grda radsul Jenson Button rvn rgtn az lre is llt a tabelln, mg a tesztpilta Anthony Davidson a harmadik legjobb ideredmnyt rte el.
A kt brit egy-egy V8-as motorral hajtott hibrid kocsival tesztelt - a Honda szurkolinak azonban mr nem sokat kell vrniuk az idei konstrukcira, ugyanis az RA106 a jv heti, barcelonai teszten debtl. Buttonnak ma ktszer mszaki hiba miatt kellett megllnia.
A kt Honda-sofr kz Jarno Trulli iratkozott fel az eredmnylistra. A Toyota tovbbra is kt versenyzjvel teszteli a TF106-ot, a mai nap azonban tvol volt az idelistl a klni istll szmra.
Trullinak a dleltt zmt kellett pihenssel tltenie egy kuplunghiba miatt, Ralf Schumacher autja pedig dlutn dlt ki a sorbl - ezttal a sebessgvlt rakonctlankodott (tegnap a motor robbant fel a nmet autjban). Amikor a plyn voltak, Trulli munkja a gumik, Schumacher a felfggeszts kr sszpontosult.
A McLaren Pedro de la Rosval s Gary Paffettel fejezte be a jerezi tesztet, amelyen a Michelin abroncsok kirtkelse volt a legfontosabb feladat. Utoljra volt munkban a lefojtott tzhengeres motorral felszerelt tavalyi aut, a tervek szerint a jv hten, Barcelonban debtl az MP4-21.
A Williams Nico Rosbergre s Alexander Wurzra rtta a szerdai feladatokat a hibrid FW27-esekben. Kettejk kzl az osztrk tesztpilta volt a gyorsabb, br egy mszaki hiba folytn dlutn flre kellett lltania Cosworth-motoros versenyautjt.
Mivel nincs hivatalos idmrs, a klnbz forrsok eltr eredmnyekrl szmolhatnak be. Gyors krt V10-es motorral rte el: P. de la Rosa (McLaren Mercedes), G. Paffett (McLaren Mercedes).
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Jerez de la Frontera, Spanyolorszg |
|
|
|
Idpont: |
2006. janur 18., szerda |
|
|
|
Plyahossz: |
4428 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
M. Schumacher (Ferrari), 2004.X.1. |
1:15.650 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Jenson Button |
GBR |
Honda |
M |
1:18.398 |
203.332 |
|
|
96 |
|
2. |
|
Jarno Trulli |
ITA |
Toyota |
B |
1:18.657 |
202.662 |
0.259 |
0.259 |
43 |
|
3. |
|
Anthony Davidson |
GBR |
Honda |
M |
1:18.674 |
202.618 |
0.276 |
0.017 |
133 |
|
4. |
|
Pedro de la Rosa |
SPA |
McLaren-Mercedes |
M |
1:19.235 |
201.184 |
0.837 |
0.561 |
99 |
|
5. |
|
Gary Paffett |
GBR |
McLaren-Mercedes |
M |
1:19.300 |
201.019 |
0.902 |
0.065 |
90 |
|
6. |
|
Alex Wurz |
AUT |
Williams-Cosworth |
B |
1:20.306 |
198.501 |
1.908 |
1.006 |
59 |
|
7. |
|
Ralf Schumacher |
GER |
Toyota |
B |
1:20.587 |
197.809 |
2.189 |
0.281 |
39 |
|
8. |
|
Nico Rosberg |
FIN |
Williams-Cosworth |
B |
1:20.841 |
197.187 |
2.443 |
0.254 |
41 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.009 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:18.398 |
- (2.443) - |
1:20.841 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |