|
 |
Gary Paffett s Jarno Trulli -
| |
| Ktnapos sznet utn kedden folytatdott a szezon eltti tesztels Jerezben, ahol hrom csapat t autja kezdte meg a munkt - a hideg, nyirkos reggeli idjrs miatt csak ks dleltt.
A McLaren kt tesztpiltja, Pedro de la Rosa s Gary Paffett rvn kpviselte magt, a nap legjobb krideje a spanyol nevhez fzdik.
A wokingi csapat ezen a hten kt napot tlt Jerezben, amit a Michelin abroncsok tesztelsre fordt az tmeneti, V10-es motorral hajtott MP4-20-as versenyautkkal.
A Toyota kt versenyzje, Jarno Trulli s Ralf Schumacher az istll szombati rendezvnye utn folytatta a TF106-osok tesztelst, mely cstrtkig tart. Trulli munkja zavartalan volt, a nmet motorja azonban a Ferrari-kanyarban 24 kr megttele utn felrobbant.
Az olasz dleltt klnbz belltsok kirtkelsvel foglalkozott, az ebdsznet utn pedig a Bridgestone abroncsok kerltek tertkre. Ralf dleltt a slyelosztst tesztelte, a dlutni, motorhiba miatt meghisult programja pedig a felfggesztst lltotta volna kzppontba.
Az tdik plyra lp pilta a Williams-Cosworth nmet jonca, Nico Rosberg volt, akinek a nevhez azrt nem fzdik mrt kr, mert egsz nap a rajtokat gyakorolta, s minden megtett kr utn visszatrt a boxba. Rosberg a V8-as Cosworth-szel felszerelt FW27 hibrid vltozatval gyakorolt.
Mivel nincs hivatalos idmrs, a klnbz forrsok eltr eredmnyekrl szmolhatnak be. Ahol rendelkezsnkre llt a csapatok sajt kzlse - a McLarennl s a Toyotnl -, ott azt vettk alapul. Gyors krt V10-es motorral rte el: P. de la Rosa (McLaren Mercedes), G. Paffett (McLaren Mercedes).
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Jerez de la Frontera, Spanyolorszg |
|
|
|
Idpont: |
2006. janur 17., kedd |
|
|
|
Plyahossz: |
4428 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
M. Schumacher (Ferrari), 2004.X.1. |
1:15.650 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Pedro de la Rosa |
SPA |
McLaren-Mercedes |
M |
1:18.853 |
202.158 |
|
|
97 |
|
2. |
|
Jarno Trulli |
ITA |
Toyota |
B |
1:19.037 |
201.688 |
0.184 |
0.184 |
68 |
|
3. |
|
Gary Paffett |
GBR |
McLaren-Mercedes |
M |
1:19.135 |
201.438 |
0.282 |
0.098 |
78 |
|
4. |
|
Ralf Schumacher |
GER |
Toyota |
B |
1:21.279 |
196.124 |
2.426 |
2.144 |
24 |
|
5. |
|
Nico Rosberg |
FIN |
Williams-Cosworth |
B |
|
- |
|
|
39 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0089 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:18.853 |
- (2.426) - |
1:21.279 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |