|
 |
Franck Montagny | |
| A Renault francia tesztpiltja, Franck Montagny volt a leggyorsabb a vbcsztat jerezi tesztels negyedik napjn, a legnagyobb bravrt azonban ezttal is Michael Schumacher rte el.
A Ferrari htszeres vilgbajnoknak nyolchengeres erforrssal a hta mgtt sikerlt 1:18.582-as krt repesztenie, s ezzel nemcsak a pnteki nap, hanem az egsz jerezi tesztels legjobb V8-as kridejt futotta.
A nmet klasszis gy stlusosan zrta le a Ferrari idei utols tesztjt, melyen dleltt egy lefojtott V10-essel hajtott F2005-st, dlutn pedig az emltett V8-assal szerelt F2004M-et vezette. Elbbivel 30, utbbival 83 krt tett meg, kztk a leggyorsabbat.
A nap msik f attrakcija a vilgbajnok Fernando Alonso volt, aki az vadzr Knai Nagydj utn trt vissza a plyra els s egyben utols szezon utni tesztnapjn- az autosport.comnak adott nyilatkozata szerint nem tl nagy rmmel.
"Egyltaln nem volt kedvem visszajnni, mivel vakcimat tltttem, s azt remltem, hogy csak janurban kell tesztelnem" - fogalmazott. A spanyol, csakgy mint a legszorgalmasabbnak bizonyul Montagny, egy lefojtott V10-essel hajtott R25-ttel krztt.
A Nico Rosberggel s Narain Karthikeyannal dolgoz Williams-Cosworth pocskul zrta 2005-s tesztprogramjt. A nmetet rvid ideig egy olajszivrgs akadlyozta, a tesztpiltai llsra kiszemelt indiai autjban pedig tnkrement a nyolchengeres erforrs, amit ki kellett cserlni.
A Hondnl Jenson Button s a tesztpilta Anthony Davidson vette kezelsbe a V8-as motorral felszerelt hibrid autkat, melyekkel kt brit a tabella tdik s hatodik sorba kerlt. A jerezi plyt holnap fellocsoljk, s az esgumik tesztelsvel befejezdk a 2005-s tesztszezon.
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Jerez de la Frontera, Spanyolorszg |
|
|
|
Idpont: |
2005. december 16., pntek |
|
|
|
Plyahossz: |
4428 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
M. Schumacher (Ferrari), 2004.X.1. |
1:15.650 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Franck Montagny |
FRA |
Renault |
M |
1:18.322 |
203.529 |
|
|
114 |
|
2. |
|
Michael Schumacher |
GER |
Ferrari |
B |
1:18.582 |
202.856 |
0.260 |
0.260 |
113 |
|
3. |
|
Fernando Alonso |
SPA |
Renault |
M |
1:18.739 |
202.451 |
0.417 |
0.157 |
97 |
|
4. |
|
Nico Rosberg |
FIN |
Williams-Cosworth |
B |
1:18.894 |
202.053 |
0.572 |
0.155 |
68 |
|
5. |
|
Anthony Davidson |
GBR |
Honda |
M |
1:18.953 |
201.902 |
0.631 |
0.059 |
81 |
|
6. |
|
Jenson Button |
GBR |
Honda |
M |
1:19.651 |
200.133 |
1.329 |
0.698 |
87 |
|
7. |
|
Narain Karthikeyan |
IND |
Williams-Cosworth |
B |
1:20.871 |
197.114 |
2.549 |
1.220 |
34 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0094 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:18.322 |
- (2.549) - |
1:20.871 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |