Liuzzi: A V8-as simn lenyomott az egyenesekben
Faludi Zoltn 2005.12.12. 14:14
A Scuderia Toro Rosso istll olasz versenyzje, Vitantonio Liuzzi gy gondolja, semmivel sem lesznek ersebbek a lefojtott V10-es motorok, mint a jv vben bevezetsre kerl V8-as egysgek. Tonio szerint gy nincs is mirt aggdniuk ellenfeleiknek.
Liuzzi: A V8-as simn lenyomott az egyenesekben |
 |
A Scuderia Toro Rosso istll olasz versenyzje, Vitantonio Liuzzi gy gondolja, semmivel sem lesznek ersebbek a lefojtott V10-es motorok, mint a jv vben bevezetsre kerl V8-as egysgek. Tonio szerint gy nincs is mirt aggdniuk ellenfeleiknek.
Mr tbb csapat is nemtetszst nyilvntotta ki a V10-es illetve a V8-as motorok kzti erklnbsg miatt, hiszen elmondsuk szerint a rgi egysgek, mg a korltozsok ellenre is nagyjbl 80 lervel tudnak tbbet, mint az jak.
Mikzben a nagyvllalatok minden erejkkel azon vannak, hogy a Nemzetkzi Automobil Szvetsg (FIA) mielbb vltoztassa meg a szablyokat, Liuzzi gy rzi, az j motorok mr most ersebbek.
A Scuderia Toro Rosso istll olasz versenyz kt httel ezeltt lhetett be elszr a csapat lefojtott V10-es erforrsval szerelt versenygpbe a barcelonai tesztek alkalmval, ahol vilgoss vlt szmra, hogy rivlisaiknak nincsen flnivaljuk.
„A jelenleg hasznlt V10-es motorokat, ha sszehasonltjuk a 2005-s idnyben hasznltakkal, akkor rezhetjk a jelents erklnbsget.” – mondta Liuzzi mg az elmlt hten. „Nyugodtan kijelenthetem, hogy a megszortsokkal a motor legalbb 25%-ot vesztett az erejbl.”
„A V8-as motorok minden egyes alkalommal llva hagytak az egyenesekben. Az egyetlen pozitvum a paprforma szerint, hogy a rgi motorok megbzhatbbak.”
Ugyan mr napirendre kerltek a motorszablyok, a Nemzetkzi Automobil Szvetsg (FIA) kijelentette, egszen az j szezon kezdetig nem fogja megvltoztatni az erforrsokra vonatkoz regulkat. |
|