A jv hten plyra lp a Red Bull - Ferrari
Faludi Zoltn 2005.12.10. 16:53
David Coulthardot ri az a megtisztel feladat, hogy els zben prblhatja ki a Red Bull Racing 2006-os versenygpt Silverstone-ban, ahol a jv hten az osztrk tulajdonban lv istll plyra kldi a Ferrari motorral meghajtott RB2-est.
A jv hten plyra lp a Red Bull - Ferrari |
 |
David Coulthardot ri az a megtisztel feladat, hogy els zben prblhatja ki a Red Bull Racing 2006-os versenygpt Silverstone-ban, ahol a jv hten az osztrk tulajdonban lv istll plyra kldi a Ferrari motorral meghajtott RB2-est.
A csapat egszen a szezonnyit Bahreini Nagydj cstrtki napjig nem fogja hivatalosan bemutatna vadonatj jrgnyt, de nagyon gy nz ki, hogy k lesznek a mezny msodik csapata, aki plyra kldi 2006-os versenyautjt. A Toyota ugyanis mr kt httel ezeltt lerntotta a leplet jv vi betontorpedjrl, melynek tesztelst azonnal el is kezdtk.
Az j, Ferrari erforrsokkal elltott RB2-es kdszmot visel versenygp a nagyra rtkelt technikai igazgat, Mark Smith szltte – aki tlsgosan ksn rkezett a csapathoz, hogy komoly hatssal legyen az idei vi autra.
Coulthardot rte az a megtisztel feladat, hogy december 16-n Silverstone-ban kiprblhatja az j autt, hiszen a csapat eddig a Cosworth lefojtott erforrsaival elltott RB1-est nyzta.
Smith biztos benne, hogy mindenk megvan ahhoz, hogy az idei vi fantasztikus eredmnyeikre alapozva javulni tudjanak a jv vben, noha jl tudja, 2005-s sikereiknek egy rszt ms csapatok gyenglkedsnek ksznhettk.
„A Red Bull Racing fantasztikusan kezdte az idei vet, de relisan ltjuk a dolgokat, s tudjuk, hogy sokszor azrt rhettnk el jobb helyezst, mert rivlisaink tlagon alul teljestettek.” – mondta a szakember.
„Le a kalappal mindenki eltt, hogy ki tudtuk hasznlni a knlkoz lehetsgeket. Ha megnzzk teljestmnyket az utols versenyen, s azt sszehasonltjuk a BAR istllval, akkor elgedettek lehetnk. Sokat fejldtnk, azonban a legfontosabb, hogy szerkezeti felptsnk is vltozott, aminek ksznheten tovbb tudunk fejldni a jvben.” |
|