Renault
Fernando Alonso: (1) "Tkletes kr volt, az aut az egsz htvgn meglepen j volt. A plya sokat javult, s mi is vltoztattunk nhny dolgon, hogy javtsunk az aut vezethetsgn. Az vad nagy rszben vatosak voltunk a fejlesztseinkkel, de a hajrban megengedhettk magunknak, hogy agresszvabbak legynk, s ennek ltjuk most a gymlcst. Tkletes pozciban vagyok ahhoz, hogy holnap a gyzelemrt harcoljak."
Giancarlo Fisichella: (2) "Nagyon elgedett vagyok a msodik hellyel, mivel az egsz htvgn kszkdtem az autval, s nem szmtottam r, hogy az els sorbl indulhatok. Az utols pillanatban vgrehajtottunk nhny mdostst, ami sokat javtott a helyzetnkn. A krmmel is elgedett vagyok, br az els szektort elvatoskodtam, a ksbbiekben nagyon magabiztos voltam. Az j motor kivlan teljestett, s j stratgink van holnapra."
McLaren
Kimi Rikknen: (3) "Elre tudtuk, hogy nehz lesz megszerezni a pole pozcit ma dlutn, de aggodalomra nincs okunk. A stratgink j, s br az aut az idmrn nem volt tkletes, biztos vagyok benne, hogy holnap ugyanolyan nagyszer lesz, mint a szabadedzseken. Mind Juan-Pablo, mind n remek pozciban vagyunk ahhoz, hogy szlltsuk a konstruktri vilgbajnoksghoz szksges eredmnyt."
Juan-Pablo Montoya: (5) "A mlt htvgn, Japnban trtntek miatt msodikknt kellett kimennem az idmrre, ami igencsak frusztrl volt. A krm rendben volt, de egyszeren nem volt elg tapads. A plyaviszonyok ksbb javultak, s termszetesen csaldott vagyok, mert tudom, hogy az els sorba kerlhettem volna. Ugyanakkor semmi sincs mg veszve, megltjuk, mi trtnik holnap. Az autm remekl mkdik, s ha minden sszejn, megszerzem a szksges pontokat."
BAR
Jenson Button: (4) "J krt futottam, az aut kellemes volt, gyhogy elgedett vagyok a msodik sorral az vad utols versenyn. A kr sorn egy kiss alulkormnyzott volt az aut, de ezt leszmtva az egsz htvgn nagyszeren ment. Nem vagyunk tlsgosan lemaradva az elttnk lvktl, csak mintegy 0.4 msodperccel, ezrt pozitv vrakozsokkal tekintek a holnapi versenyre. Azt hiszem, mindannyian kivl futamra szmthatunk, mely a konstruktri vilgbajnoksg dntjeknt biztosan akcids lesz. Remlhetleg n is az akci rszese lehetek, s megajndkozhatom a csapatot egy jl megrdemelt sikerrel."
Takuma Sato: (17) "Rengeteg nehzsget tartogatott szmomra a kr, nem utolssorban azrt, mert n voltam az els pilta a plyn, s az aszfalt hihetetlenl csszs volt. A krlmnyek gykeresen msok voltak, mint amit a dleltti edzseken tapasztaltunk. Maximlis erbedobssal kszltem, mert ez volt az vad utols idmrje, egyben az n utols idmrm a BAR-Hondval. Holnap elszntan fogok harcolni egy j eredmnyrt, hogy gy fejezzem ki ksznetemet a csapatnak. "
Ferrari
Michael Schumacher: (6) "Az els benyomsom az volt, hogy a krm nem sikerlt tl jl, a kridvel mgis elgedettnek kell lennem. Rosszabb is lehetett volna, s a stratginkat figyelembe vve kedveznek tnik a helyzetnk. Nem hiszem, hogy gyorsabb leszek, mint az ellem rajtolk, de mivel a versenyen brmi megtrtnhet, szerintem a pontszerzs lehet a relis clom, valahol a 4. s a 6. hely kztt. "
Rubens Barrichello: (8) "Ez trhet idmr volt, br a plya llapota biztosan nem akkor volt a legjobb, amikor n kerltem sorra. Viszonylag elgedett vagyok. Nhny hellyel taln elrbb is vgezhettem volna, de ltalban vve rendben ment a dolog. Holnap mindent meg fogok tenni, hogy a Ferrarival futott utols versenyemen a lehet legjobban szerepeljek."
Red Bull
David Coulthard: (7) "A balansz dleltt kvetkezetesnek tnt, br az idmrre nveltk a leszort ert, hogy semlegestsk az alulkormnyzottsgot. Ennek ellenre nem sikerlt jl beletallnom az els kanyarba a mrt krmben, mert nem tudtam, mire szmtsak pontosan. Az aut fara mr a felvezet krben is gyakran kitrt, ezrt az els kanyarnl vatos voltam, s csak utna kezdtem gyorsulni. A Porsche Supercup-ot az idmr eltt rendeztk, a plya ezrt kiss csszs volt, de mindenkinek ugyanazzal a helyzettel kellett szembenznie, s sszessgben elgedett vagyok a kridmmel. Az els szektort leszmtva elg sszeszedett volt, ezrt holnap remlhetleg j versenynk lesz, s pontokat szerezhetnk. gy kezdtk a szezont, szp lenne gy is befejezni."
Christian Klien: (14) "A plya szerintem a dlelttihez kpest sokat vltozott az idmrre. gy reztem, a balansz felborult, az autm befordulsnl mindig nagyon tlkormnyzott vlt, ezrt nem tudtam tiszta krt futni. Egyltaln nem vagyok elgedett a teljestmnyemmel, s ebbl a rajtkockbl a versenyen is nehz lesz valamit kezdeni. De kemnyen igyekszem majd, mindent megtesztek, hogy pontokat szerezzek a csapatnak."
Toyota
Ralf Schumacher: (9) "Ez a htvge eddig meglehetsen nehz volt szmunkra, mivel az aut alulkormnyzott volt, s nem volt elg tapadsunk. Ugyanezt reztk az idmr alatt, teht nem volt knny dolgom a plyn. A kr nagyon nehz volt, mivel a piszkos s csszs plya fokozta az alulkormnyzottsgot, ami helyenknt tlkormnyzottsgba fordult t. A krid ennek ellenre elfogadhat, br nhny tizeddel lehetett volna jobb is. A verseny nem lesz knny, de szoks szerint kemnyen kzdnk majd az jabb pontszerzsrt, hogy j hangulatban fejezhessk be a szezont."
Jarno Trulli: (12) "Nem sokat tehettem ma. Sajnos az egsz htvgn vezethetetlennek reztem az autt. Tegnap alulkormnyzottsggal s pocsk tapadssal kzdttnk, s ezek a problmk mra is megmaradtak. A plya ugyan sokat vltozott a dleltthz kpest az idmrre, de nekem nagyon korn kellett kimennem, s akkor mg igen poros s csszs volt. pp ilyen krlmnyek kztt szenvednk a legjobban. J eredmny lenne, ha pontszerzssel fejezhetnnk be a szezont."
Williams
Mark Webber: (10) "Szp lett volna egy tiszta krrel lezrni az egy mrt krs idmr korszakt, ezrt nagyon igyekeztem, de az utols szektorban tl ksn kezdtem fkezni a hajt eltt, ezrt kisodrdtam, amivel vagy 3-4 tizedmsodpercet vesztettem. Kr rte, s ez holnapra sem lesz segtsg, de prblkozni megri. Ahhoz, hogy j versenynk legyen, ltfontossg volt kedvez rajtpozcit kiharcolni. Mivel a 10. helyrl kell startolnom, valsznleg sokig fel fognak tartani."
Antonio Pizzonia: (13) "Az idmrre az elsk kztt kellett kimennem, amikor a plyaviszonyok elg mostohk voltak. Koszos volt az aszfalt, ettl romlott a balansz. Mivel ilyen korn kerltem sorra, nem is szmtottam r, hogy olyan lesz a tapads, mint a dleltti szabadedzseken, mgis meglepdtem, annyira csszott. A holnapi mindenesetre rdekes versenynek grkezik, mr csak azrt is, mert itt sok hely knlkozik az elzsre. Az els kanyar kulcsfontossg lesz, hiszen kicsit trkks, de technikailag izgalmas. Nagyon tetszik ez a plya."
Sauber
Felipe Massa: (11) "Dleltt az j gumikon pocsk volt az egyensly, ezrt az idmrn kockztattunk a belltsokkal. Bejtt. A balansz sokkal jobb volt, a kr pedig kivlan sikerlt. Majdnem tkletes volt."
Jacques Villeneuve: (16) "Ht ez egy pocsk kr volt. Dleltt kszkdtnk az aut vezethetsgvel, ezrt nmileg vltoztattunk a guminyomson, a hmrskleten s hasonl dolgokon, de dlutn nem igazn jttek be a mdostsok. Az aut egyszeren a plya minden pontjn ssze-vissza csszklt. "
Jordan
Narain Karthikeyan: (15) "Kivl idmr krt futottam, br a reggeli idmhz kpest rontottam valamelyest. Ennek ellenre elgedettek voltunk ma az autval. Azt hiszem, a versenyre is az ltalunk vlasztott Bridgestone-keverk lesz az idelis. Remljk, j versenynk lesz holnap."
Tiago Monteiro: (19) "gy dntttnk, hogy a versenyre optimalizljuk a stratginkat, ezrt vgrehajtottunk nhny vltoztatst az autn. Emiatt nehezebb volt az autt vezetni, mivel mind a gumik, mind a kocsi msknt reaglt, mint a dleltti edzseken. Ez kicsit meglepett, de a kridnk vgl nem sokkal lett rosszabb a vetlytrsaknl. Tudjuk, hogy j stratgink van a versenyre, amit mr nagyon vrok. Remlem, szerznk nhny pontot, amennyiben lehetsgnk lesz r."
Minardi
Christijan Albers: (18) "Nem sikerlt jl szmunkra az idmr, a plya rengeteget vltozott reggel ta. Az aut alulkormnyzott volt, s rengeteget hibztam a gyors krmben, gyhogy magammal sem vagyok elgedett. De csak holnap lesz a verseny, s sokat dolgozunk mg addig, hogy a lehet legjobb eredmnyt rjk el."
Robert Doornbos: (20) "Zsfolt napunk volt a Minardi-garzsban, mivel a dleltt volt egy vltproblmnk, s ez alaposan megkurttotta a plyn tlttt idmet. Viszont az alatt a nhny kr alatt, amit sikerlt megtennem, talltam egy j belltst, s gy reztk, j formban vrjuk az idmrt. A kr jl is indult, az els szektorban elfogadhat volt a rszidm, a plya utols harmadban azonban majdnem egy teljes msodpercet vesztettem. Meg kell tallnunk, mi volt ennek az oka. Megvizsgljuk az adatokat, s holnap j teljestmnyt nyjtva megprbljuk visszahozni, amit ma elvesztettnk." |