A jv htvgi Japn Nagydjon a Toyota mindkt versenyzje az istll modernizlt autjval, a TF105B-vel ll rajthoz - erstette meg a csapat technikai igazgatja, Mike Gascoyne az Autosport-Atlas cm internetes szaklapnak pnteken.
Korbban gy hrlett, hogy az j modellt csak az alulkormnyzottsggal kevsb boldogul Ralf Schumacher kapja meg, mert Jarno Trullinak nem tetszik a TF105B, vgl azonban is amellett dnttt.
"Tetszik neki (Schumachernek) az aut, gyhogy Suzukba s Sanghajba is elvisszk" - mondta Gascoyne. - "Egybknt is elkszltnk kt kasztnival, ezrt biztosan hasznlni fogja az jat. Ralf sokkal tbbet kszkdtt az aut elejvel, mint Jarno, gyhogy szmra egyrtelmen javulst hozott (a TF105B). Jarno viszont gy rezte, az els tapads mr tl nagy."
A 81 pontos Toyota 18 ponttal kveti a konstruktri tabella 3. helyn ll Ferrarit, a Williams viszont 22 ponttal mgttk van, gy Gascoyne azt mondja, a kockzat ellenre rdemes megprblkozniuk a TF105B-vel.
"Van veszly a bevetsben, a tengerentli futamoknl mindig eljnnek vratlan tnyezk is, de a 4. helyet egyrtelmen megszerezzk, gyhogy megri kockztatni, s ha Suzukban eredmnyesen szerepelnk, az utols versenyen akr harcba szllhatunk a konstruktri 3. helyezsrt is" - jelentette ki.
"Ha pedig problmk merlnek fel, egybknt is visszatrhetnk a hagyomnyos authoz, mert hrom kasztnihoz az sszes alkatrsszel rendelkeznk."
Trulli, aki 43 ponttal 6. az egyni sszetettben, azt mondta, az idmrn rosszabb, a versenyen viszont jobb lehet a TF105B, mint az eldje.
"Vgl n is a B-vel fogok versenyezni. Egyetlen kr alatt nem tudtam tbbet kihozni belle, a hosszabb etapokon viszont kvetkezetesebb volt, ezrt sszessgben gyorsabbnak kell lennie" - vlte.
"Kiprblom. Emellett a tlen is azt fogjuk hasznlni, s ez lesz a 2006-os aut alapja is."
A TF105B-t korbban mr Monzban s Silverstone-ban is teszteltk, de csak Jerezben tudtk elszr alaposan grcs al venni a teljestmnyt. |