Brmennyire is szeretn, Jacques Villeneuve a jelek szerint nem lehet biztos benne, hogy 2006-ban a BMW versenyzje lesz.
Az 1997-es vilgbajnok Villeneuve eredetileg kt vre szl szerzdst rt al a Sauberhez, ami elvileg attl fggetlenl rvnyes maradt a kvetkez szezonra, hogy a BMW azta megvsrolta a csapatot. A nmet autgyr sportprogramjt irnyt Mario Theissen azonban Interlagosban egyrtelmv tette, hogy Villeneuve piltalse nem biztos.
"Eddig teljesen arra koncentrltunk, hogy jvre leszerzdtessk Nick (Heidfeldet), s csak most kezdtnk a msik versenyzvel foglalkozni" - nyilatkozta a Reutersnak Theissen. - "Mindannyian lttuk, hogy ha egy hosszabb-rvidebb kihagys utn visszatr, mg egy vilgbajnok sem azonnal versenykpes."
"Jacques els flve nem volt tl biztat. Most mr kezdi utolrni magt, ezrt gy dntttnk, megvrjuk, mire lesz kpes az idny msodik felben. Nem srget minket az id, de foglalkozunk a krdssel."
Miutn a 2003-as Japn Nagydj eltt kilpett a BAR-tl, Villeneuve csaknem egy vvel ksbb, a 2004-es Knai GP-n llt elszr rajthoz, amikor a Renault behvta t a menesztett Jarno Trulli helyre.
A 34 ves Villeneuve idn a Saubernl versenyzett, s br 9 pontot szerzett, azaz eggyel tbbet mint a brazil Felipe Massa, az a benyoms alakult ki rla, hogy lassabb - s fleg kvetkezetlenebb - csapattrsnl.
Az interlagosi paddockban kzben elterjedt a hr, hogy Anthony Davidson s Alex Wurz is szerepel a BMW bevsrllistjn. Mivel Massa jvre a Ferrarinl folytatja a plyafutst, egy piltals mindenkppen felszabadul az ex-Saubernl, a tapasztalt Wurz szerzdtetse azonban jogi nehzsgekbe tkzhet, mert az osztrk versenyz vek ta a rivlis Mercedesnek dolgozik.
"Csak a (2006-os) els versenyen vlik biztoss a fellls" - mondta Theissen. - "A Forma-1-ben brmi megtrtnhet." |