A silverstone-i s a jerezi tesztsorozat mellett a BAR-Honda Barcelonban lebonyoltott felkszlsi programja is befejezdtt cstrtk este. A brackley-i istll ezttal is hrom autval dolgozott a kataln plyn.
Munkban volt a kt versenyz, Jenson Button s Takuma Sato, akik kzl az angol dlutn aerodinamikai jtsokat tesztelt, valamint az vad utols versenyeire sznt belltsokat gyakorolta.
Sato a hazai versenyre, a Japn Nagydjra tervezett gumivlasztsra kszlt gy, hogy a BAR s a Michelin a tegnap legjobbnak tlt specifikcij abroncsokra szktette a tesztelst. A japn dleltt s dlutn is dolgozott, gy sszesen 136 krt tette meg a BAR 007-esben.
Mindkt versenyz autjban a legjabb specifikcij Honda-erforrs dbrgtt, s j hr, hogy mindkt motor hiba nlkl teljestette a ktversenyes tvot. Mellettk a fiatal tesztpilta, Adam Carroll volt a plyn, a 007-01-es kasztniban krztt, amelyet a 2006-os elektronikai fejlesztsek tesztelsre hasznlnak.
Mark Ellis, a BAR vezet tesztmrnke elgedetten szmolt be a hromnapos munkrl. "A tesztsorozat nagy rszben remek idnk volt itt Barcelonban, ezrt optimlisan kszlhettnk az idny utols hrom versenyre. A csapat mind a kasztni, mind a motor terletn biztat eredmnyeket rt el."
"Kt fiatal piltnk, James Rossitter, s Adam Carroll is lehetsget kapott a hten, s kivlan teljestettek. Gyorsasgukkal, kvetkezetessgkkel s visszajelzseikkel is kivvtk a csapat tisztelett" - tette hozz Ellis.
|
|
Tesztek - 3. nap |
Barcelona |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Circuit de Catalunya, Barcelona |
|
|
|
Idpont: |
2005. szeptember 15., cstrtk |
|
|
|
Plyahossz: |
4627 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
J. Button (BAR), 2005. IV. 7. |
1:13.552 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Jenson Button |
GBR |
BAR-Honda |
M |
1:14.360 |
224.008 |
|
|
109 |
|
2. |
|
Takuma Sato |
JAP |
BAR-Honda |
M |
1:14.650 |
223.137 |
0.290 |
0.290 |
136 |
|
3. |
|
Adam Carroll |
GBR |
BAR-Honda |
M |
1:17.410 |
215.182 |
3.050 |
2.760 |
53 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0112 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:14.360 |
- (3.050) - |
1:17.410 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |