a Toyota mg.
A 31 ves versenyz szerint azonban ez hiedelem, hiszen ltalban nem "lassabb" a mgtte haladknl. "Az a problma, hogy ha j rajthelyet szerzel, de nem tudod tartani a lpst az eltted lvkkel, szksgszeren lassabbnak ltszol, mint azok, akik eleve htrbbrl indultak."
"A mgttem halad src ltalban tlem is lassabb, de mgis n ltszok bnbaknak, mert mindenki mgttem sorakozik fel. Ez az egyetlen oka, hogy szrnyra kaptak ezek a trtnetek, amik persze alapveten nem igazak" - fogalmazott a Speed TV munkatrsainak.
Monza mindenesetre kivtel volt: Trulli javtott idmr pozcijn, mivel br Kimi Rikknen a futam sorn el kerlt, a BAR-Hondkat sikerlt megelznie.
"Ennl tbbet nem tehettem. Kemnyen harcoltam (Fisichella) Renault-jval. Sajnos a csapat gy dnttt, egy krrel korbban hv tankolni, de ez hibnak bizonyult, mert elvesztettem a pozcit. Ralf kt krrel tovbb maradt kinn, s gy volt, hogy n is tovbb maradok, de vltoztattak" - mondta.
"Kr a hibrt, mert harcban voltam a Renault-val, s n voltam ell. Elismerem, hogy a Renault gyorsabb nlunk, de gy harcban lltunk a harmadik helyrt. De vgl elm kerlt, mint ahogy Rikknen is, aki kt msodperccel volt gyorsabb krnknt, t lehetetlen volt tartani."
Trulli vgl tdik lett, mg mgtte Ralf Schumacher rt clba, aki csapattrsa "inverzeknt" ltalban rosszabb rajtpozcibl knyszerl felkzdeni magt a pontszerz helyekre. A ht pontnak ksznheten a Toyota nyolc pontra kzeltette a Ferrarit a konstruktrk tabelljn.