|
Gen Masst elzte meg Monzban
2005.06.02. 20:51
Tesztek, Monza - 2. nap, cstrtk
A monzai tesztels msodik napjn, cstrtkn csak a ferraris Marc Gen s a Sauber versenyzje, Felipe Massa rtta a krket.
A BAR s a Toyota, akik szerdn mg szintn kivettk a rszket a munkbl, ma Silverstone-ban dolgoztak, mert az ltaluk is alrt tesztkorltozs rtelmben nem tesztelhetnek egyszerre kt plyn. A Ferrari viszont mindkt helysznen jelen volt.
A Bridgestone gumikkal s az aerodinamikval foglalkoz Gen Monzban 1:21.538-as kridvel tornzta az lre a Ferrarit, mg Massa, aki 90 krt tett meg, 1:22.015-nl lltotta meg a stoppert.
A Sauber kzlemnye szerint a svjci istll a kt szak-amerikai versenyre, a soron kvetkez Kanadai s USA Nagydjra kszlt.
"Felipe ma a tervezett, kzepes leszort-erre pl programot bonyoltotta le a kt szak-amerikai futam eltt, a hangsly pedig az USA Nagydjon volt" - mondta Jacky Eeckelaert, a Sauber vezet versenymrnke.
"A dlelttt azzal tlttte, hogy sajt vezetsi stlushoz igaztsa a belltsokat. Ksbb Indianapolisra prblt ki tbbfle Michelin gumit, hogy az elzetes vlasztsra mr ma este sort tudjunk kerteni."
"Holnap az sszegyjttt aerodinamikai adatokat fogja leellenrizni, de tovbb dolgozik a Michelinnel is az indianapolisi gumivlasztson."
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
| |
|
Helyszn: |
Autodromo di Monza, Olaszorszg |
|
| |
|
Idpont: |
2005. jnius 2., cstrtk |
|
| |
|
Plyahossz: |
5793 m |
|
| |
|
Idjrs: |
Szraz |
|
| |
|
Krrekord: |
J-P. Montoya (Williams), 2004. |
1:19.525 |
|
|
|
 |
 |
 |
| |
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
| 1. |
|
Marc Gen |
SPA |
Ferrari |
B |
1:21.538 |
255.768 |
|
|
115 |
|
| 2. |
|
Felipe Massa |
BRA |
Sauber-Petronas |
M |
1:22.015 |
254.280 |
0.477 |
0.477 |
90 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0018 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
1:21.538 |
- (0.477) - |
1:22.015 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
| |
|
| B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
| |
| |
Az adatok a Sauber tjkoztatsn alapulnak. Ms forrsok eltr eredmnyekrl szmolhatnak be.
|