soos93
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Kpek a futamokrl 2005
 
Linkek
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Melyik a kedvenc autd?
Melyik a kedvenc autd?
Na melyik?

BMW
Ferrari
Subaru
Lada
Toyota
Ford
Trabi
Mercedes
Citroen
valami ms
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Hrek (f1-es oldalakrl)
Hrek (f1-es oldalakrl) : A versenyzk pnteki nyilatkozatai

A versenyzk pnteki nyilatkozatai

  2005.08.19. 17:57

Vlemnyek a Trk GP els edzsnapjrl

A versenyzk pnteki nyilatkozatai
Vlemnyek a Trk GP els edzsnapjrl

Hogyan vlekednek a versenyzk a sajt s csapatuk teljestmnyrl? Elgedettek vagy csaldottak? Az albbiakban ezt tudhatjuk meg. Versenyzi nyilatkozatok - kommentr nlkl.

Toyota

Ricardo Zonta: (1) "Az Istanbul Park nagyon lvezetes plya, radsul szmomra kivlan sikerlt a nap. Ugyan az ramutat jrsval ellenttes menetirny ringrl van sz, ez a piltk nyakt nem viseli meg tlsgosan, mivel ellenttben Interlagos-szal itt a legnehezebb balkanyarok lejtsek. Br sok srga zszl s nagy forgalom volt a plyn, az edzs vgn talltam egy tiszta krt. A krid jobb a vrtnl, mivel az aszfalt minsge kivl. Termszetesen a tapads is egyre jobb lett a nap folyamn. Br a gumik szemcssedse megfigyelhet volt, sok adatot sikerlt sszegyjtennk az jszakra. Eddig nincs okunk panaszra."

Jarno Trulli: (9) "rdekes a plya, nagymrtkben eltr a megszokottl. Van nhny emelked s lejt, a 8-as kanyar pedig nagy kihvst jelent. Problma nlkl sikerlt letudnunk a kt edzst, gy trhet napon vagyunk tl. Dleltt s a dlutni edzs elejn is volt egy kicsszsom, mivel a gumik nem megfelelen mkdtek. De amint vgrehajtottuk a szksges vltoztatsokat, helyrellt az egyensly, s kvetkezetes hossz etapot sikerlt teljestenem."

Ralf Schumacher: (16) "Az Istanbul Park nehz plya, a vonalvezets szokatlan, rgen lttunk hasonlt a Forma-1-ben. Az aszfalt kifejezetten sima, kevs a hepehupa, s mivel bsges buktr van mindentt, nagyon biztonsgos is. A belltsok tern kompromisszumot kell ktnnk, mivel sok a lass kanyar, az egyenesekben viszont szksg van a j vgsebessgre. A gumivlaszts kulcsfontossg lesz, de az aut eddig jl muzsiklt, Ricardo kridi pedig azt mutatjk, hogy versenykpesek vagyunk itt, s jabb remek eredmnyre szmthatunk."

BAR

Jenson Button: (5) "lveztem a plyval val els igazi tallkozst, szerintem nagyon j a vonalvezetse. Egyes rszek kiss hepehupsak - klnsen a 12-es kanyar fktvja, ami az utols kombincihoz vezet -, de sszessgben izgalmas vezetni rajta. Versenykrlmnyek kztt, amikor a mainl sokkal nagyobb meleg vrhat, mindenkppen rdekes lesz. Az egsz mra tervezett programunkat befejeztk, s a teljestmnynk elg j volt, gyhogy azt hiszem, gretes htvge el nznk."

Takuma Sato: (10) "Ezek j edzsek voltak, izgalmas volt megismerkedni egy ilyen j s nehz plyval. Azt gondolom, nagyon szp munkt vgeztek a plya tervezsnl. A megszokott pnteki programunkat bonyoltottuk le nehzsgek nlkl, szval most az a feladatunk, hogy tnzzk az adatokat, s a Michelin segtsgvel tgondoljuk a tovbbiakat. Ma viszonylag gyorsnak tntnk, ami a holnappal kapcsolatban j eljel, ezrt mr alig vrom a folytatst."

Red Bull

Vitantonio Liuzzi: (6) "A nyolcas fantasztikus gyorskanyar, ahol nagyon j vezetni. A plya ezt kvet rsze olyan hossz, hogy a vgn mr nagyon rzdik a nehzsgi er, ami hat rnk az autban. Versenyzknt ez flelmetes rzs. Nagyszer kanyar! Azt tudjuk, hogy rendben tudunk bemenni a kanyarba, de azt sosem tudhatjuk, hogy olyan jl is tudunk-e kijnni a msik oldalon! Az els edzsen egy bemelegt krben megprblkoztam valami jjal, de tlsgosan rmentem a kerkvetre, s leszaladtam a plyrl. Nem volt gyors kr, s nem okozott sok gondot. "

David Coulthard: (12) "Elg egyenetlen volt az aszfalt, s az aut tl alacsonyra volt belltva az els krkben, de ksbb megnveltk a magassgot, s ezutn jra fordultak a dolgok. Br nhny hnapja, amikor egy bemutat miatt iderepltem, utcai autval mr kimentem a plyra, Forma-1-es autban lve annyira ms itt vezetni, hogy azoknak a krknek ma nem vettem hasznt. Mindig kihvst jelent egy j plya, s ahogy egyre tbb gumi lesz az aszfalton, annl jobbak lesznek a kridk is. J lesz ltni, hogy ezen a htvgn mire lesznk kpesek itt."

Christian Klien: (18) "A msodik edzsen egy kicsit gyorsan mentem be a nyolcas kanyarba. Az aut nekitdtt egy kicsi az aszfaltnak, s ez elg volt ahhoz, hogy kitrjn a htulja, s kicssszak. Nem okozott krosodst a kicsszs, gy folytatni tudtam az edzst. Megvltoztattuk az aut belltsait, hogy javuljon az egyensly. Erre azrt volt szksg, mert a plya llapota folyamatosan vltozott, ahogy ntt a tapads. A msodik edzs vgn elkvettem nhny hibt, gy a kridejeim nem lettek tl jk, de amikor hosszabb idt tltttem kint, az egyensly megfelel volt, a kridk javultak, ez pedig bztatnak tnik holnapra."

Renault

Fernando Alonso: (7) "J, hogy miutn Magyarorszgon sproltunk egy kicsit a motorral, most tbb krt mehettem, mint ltalban, mivel gy jobban ki tudtam ismerni a plyt. Nagyon knyelmesen reztem magam odakinn, s nagyon lveztem a mai edzseket. A plya nagy kihvst jelent, vakon megynk be az egyes s a hrmas kanyarba, a klnlegesen nehz nyolcas kanyarrl nem is beszlve, ami nem hasonlthat egyik plyhoz sem. Az aut j mkdtt ma, az egyensly megfelel volt, de mint mindenki msnak, az j, piszkos felleten neknk is kicsi volt a tapads. Mindent sszevetve a ma elvgzett munknkkal elgedett vagyok."

Giancarlo Fisichella: (8) "Nem tettem meg akkora tvot dleltt, mint szerettem volna, de dlutn sok krt teljestettnk. Az els benyomsaim alapjn nagy kihvst jelent ez a plya. Nehz megtallni s megtanulni az idelis veket a kanyarokban. Igazbl csak az utls hrom kanyaron vltoztatnk, amiket tl lassnak tallok. Ezen a rszen nagyon magabiztosnak kel lenni, ha nagy iramot akarunk diktlni, s ezt csak dlutn tudtam megtenni. De ekkor az aut egyenslya elg stabilnak tnt, s a kridk is rendben voltak, gy azt gondolom, hogy j helyzetben vagyunk."

Williams

Mark Webber: (11) "Ez a pntek elg jl sikerlt szmunkra, minden tervezett feladatot megoldottunk. Elszr is gratullnom kell mindenkinek, aki hozzjrult, hogy megrendezsre kerlhessen ez a verseny. Csodlatos munkt vgeztek a plyval, a vonalvezets fantasztikus, a versenyzk szempontjbl nagyon-nagyon nehz. Rendkvl szrakoztat vezetni rajta. Elvgeztk a gumik sszehasonltst, ezrt most ttanulmnyozhatjuk az adatokat a Michelin segtsgvel. A tbbi csapathoz hasonlan mi is elszr jrunk itt, ezrt alaposan meg kell fontolnunk a dntst, hogy biztosan a j gumit vlasszuk. Ez a nap fleg a gumivlasztsrl szlt, de kisebb rszletekkel is foglalkoztunk, mint a vlt tttelezse, vagy a felfggeszts."

Nick Heidfeld: (19) "Az elrejelzseknek megfelelen ez egy kellemes, nehz plya lett. Csak sokkal egyenetlenebb az aszfaltja, mint gondoltuk, klnsen a gyors rszeken, ami egy j plya esetben kiss szokatlan. A dleltti edzsen gondom volt a kiprgsgtlval, amely nem mkdtt rendesen, a tapadssal s a balansszal sem voltam maradktalanul elgedett. Ez persze egy teljesen j plyn normlis, mert a tanulshoz az is hozztartozik, hogy kidolgozzuk a belltsokat, ami remnyeim szerint holnapra sikerlni fog."

Sauber

Jacques Villeneuve: (14) "Fantasztikus a plya! Remek a ritmusa s lvezetes rajta vezetni. Termszetesen ma mg elg piszkos volt, de mg mindig sokkal jobb a helyzet, mintha knikula lett volna. Az autm egyenslya nagyszer, sszessgben ez a pntek is hasonl volt az eddigiekhez."

Felipe Massa: (17) "Az aut mindkt edzsen kvetkezetes volt, versenykpesebbek vagyunk, mint vrtuk. A kocsi mindkt gumispecifikci esetben jl vezethet, ezrt nagyon vatosnak kell lennnk a vlasztskor. Nem egyrtelm a dnts. gy fogalmaznk, hogy j formban vagyunk. Ami a plyt illeti, lenygz! Sok klnfle kanyar, valdi kihvs. Szeretek itt vezetni."

Jordan

Tiago Monteiro: (20) "Jl sikerlt az els nap. Mindig izgalmas j plykat felfedezni. Mr nagyon vrtam, hogy itt vezethessek. s ahogy szmtottam, nagyon lveztem. A vonalvezets ltalban vve kivl, s van nhny gyors kanyar is. Az aut egyenslya kezdettl fogva j volt, ezrt csak a belltsok finomhangolsra kellett koncentrlnunk. A gumivlaszts nem lesz knny, de biztos vagyok benne, hogy j dntst hozunk majd."

Nicolas Kiesa: (23) "Jl sikerlt a napom. Dleltt mg nehz dolgom volt, mert a vak kanyarok miatt a plyt nehz volt megtanulni, de vgl sikerlt a vrtnl hamarabb elsajttani a vonalvezetst. Hat vagy ht kr utn mr kemnyen odatettem magam. Mindkt edzs jl sikerlt, br szintn szlva az ideredmnyem hagy kvnnivalt maga utn, mivel a nyakam nehezen brta a strapt. Ez a plya az ra jrsval ellenttes, s ez mg az vi 20 ezer kilomtert vezet versenyzk szmra is megterhel. n pedig mindssze 350 kilomtert vezettem, mita Hockenheimban csatlakoztam a Jordanhez, gy szmtottam arra, hogy nehz dolgom lesz. "

Narain Karthikeyan: (24) "Tetszik az isztambuli plya, leszmtva az utols hrom kanyart, amelyeknek nem igazn van ritmusa. Nhny kanyar, pldul a 8-as nagy prbattel el lltja a versenyzket. Az els edzsen mg egy kicsit poros volt az aszfalt, de ksbb sokat javult. Kr, hogy dlutn vlthibm volt, mivel dleltt elg gyors voltam. A plya igen techniks, de lveztem rajta a vezetst."

Minardi

Robert Doornbos: (21) "Nagyszer Trkorszgban s ezen a fantasztikus plyn lenni. Nagyon izgalmas itt vezetni, mivel vannak kanyarok, ahol nagy elnyt lehet szerezni, itt megn az adrenalinszint. A mai nap igazn jl alakult, mivel elszr ngy krt teljestettem, s j kridt sikerlt elrnem. Ksbb sajnos problmk merltek fel a sebessgvlt nyomsa tern, amit sajnlok, mivel ezrt az els edzsen mr nem tudtam tbbet kimenni. A fik fantasztikus munkt vgezve megjavtottk az autt a msodik edzsre, az erfesztskrt ksznettel tartozom nekik. Ezutn kemnyen hajtottam, mivel minl elbb j kridt akartam elrni, arra az esetre, ha esni kezdene az es. Vgl elgedett voltam az ideredmnyemmel, azt hiszem, j munkt vgeztnk holnapra, s remljk, hogy tbb problmval a tovbbiakban mr nem kell szembenznnk."

Christijan Albers: (22) "Azt hiszem, a dleltti edzsnk jl sikerlt. Rgtn kell sebessget rtk el, s ez rmt okozott. A msodik edzs is elg j volt, de ksbb j gumikat szereltnk fl, de a forgalom, s nhny hiba miatt nem tudtam a legtbbet kihozni bellk. Ktsgtelenl tanultunk a mai napbl, s most az adatok birtokban nekillunk megtervezni a szombati stratgikat."

Enrico Toccacelo: (25) "Nagyon boldog vagyok, mert ez volt az els alkalmam a Forma-1-ben, s a tbbi versenyzhz hasonlan most mehettem elszr ki a plyra. Azt hiszem, j unkt vgeztnk ma az autval, s klnsen rlk annak, hogy mris sikerlt j kapcsolatot kialaktanom a csapattal. Magabiztosan tekintek a kvetkez versenyekre, Monzra s Spra, amelyek olyan plyk, amiket jl ismerek, ez majd megknnyti a dolgom. Remlem, mg a monzai verseny eltt eljutok a gyrba, hogy j lst ksztsnk, mivel elg magas vagyok, s ezrt jelenleg mg nem tudok knyelmesen elhelyezkedni az autban. Szeretnm megksznni Paul Stoddartnak a lehetsget, szponzoraimnak pedig a tmogatst. Magabiztosan tekintek a jvbe, s nagyon remlem, hogy a csapat s a kt versenyz hasznra lehetek a kvetkez versenyeken."

http://www.a5.hu

 
Id
 
Naptr
2025. November
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Forma1
 
Szmll
Induls: 2005-01-26
 
Szavazs
Ki lesz vilgbajnok 2006-ban?
Ki lesz a vilgajnok 2006-ban?

Kimi Rikknen (39 / 21%)
Fernando Alonso (81 / 43%)
Michael Schumacher (48 / 26%)
Mark Webber (2 / 1%)
Jenson Button (4 / 2%)
Rubens Barichello (0 / 0%)
Juan-Pablo Montoya (3 / 2%)
Felipe Massa (2 / 1%)
valaki ms (9 / 5%)

Szavazatok szma: 188

Ltrehozs idpontja:
2005-11-27 14:09:13

Szavazs lezrva:
2006-12-27 16:15:28


Lezrt szavazsok
 
G-mail belps
Felhasznlnv:
Jelsz:
  SgSg

j postafik regisztrcija
 

Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!