soos93
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Kpek a futamokrl 2005
 
Linkek
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Melyik a kedvenc autd?
Melyik a kedvenc autd?
Na melyik?

BMW
Ferrari
Subaru
Lada
Toyota
Ford
Trabi
Mercedes
Citroen
valami ms
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Hrek (f1-es oldalakrl)
Hrek (f1-es oldalakrl) : A versenyzk pnteki nyilatkozatai

A versenyzk pnteki nyilatkozatai

  2005.09.24. 06:50

Vlemnyek a Brazil GP els edzsnapjrl

A versenyzk pnteki nyilatkozatai
Vlemnyek a Brazil GP els edzsnapjrl
Hogyan vlekednek a versenyzk a sajt s csapatuk teljestmnyrl? Elgedettek vagy csaldottak? Az albbiakban ezt tudhatjuk meg. Versenyzi nyilatkozatok - kommentr nlkl.
McLaren

Alex Wurz: (1) "A plya jellegzetessgei miatt hepehups s rendkvl poros aszfalton kell krzni, ami nagyban megnehezti a munkmat, mert alkalmazkodnom kell az llandan vltoz krlmnyekhez. Ennek kvetkeztben a gumivlaszts, ami szerintem itt a legnehezebb az sszes plya kzl, risi kihvs. Mgis biztos vagyok benne, hogy az autnk s a tapasztalataink segtsgvel megtalljuk az optimlis belltsokat az idmrre s a versenyre."

Juan-Pablo Montoya: (2) "A dleltti edzsen nem mentem tl sokat, mert a plya elg poros volt, azt hiszem, mgis elg j kridket rtnk el. Ez a nap azonban nem az ideredmnyekrl szlt, hanem arrl, hogy megfelel balanszot s belltst talljunk, s szerintem a helyes irnyba haladtunk. Mg van hova fejldnnk, klnsen azrt, mert a balansz nem szz szzalkos, de gy tnik, a Michelinek jl mkdnek, s mris tiszta kpnk van a gumivlasztsrl."

Kimi Rikknen: (6) "Ez trhet nap volt, melynek folyamn tverekedtk magunkat az elrt programon, gyhogy jl kezddtt a htvge. A plya eleinte persze elg poros volt, gyhogy az els edzsen nem vgeztem komoly munkt. Mg nem talltuk meg a tkletes belltst, de biztos vagyok benne, hogy a holnapi edzsek alatt javulni fog a helyzet. A csapat sszes tagja azt szeretn, ha fontos pontokkal hagynnk el Brazlit, ezrt kemnyen igyeksznk, hogy ez meg is valsuljon."

Toyota

Ricardo Zonta: (3) "Az interlagosi plya mr nem olyan hepehups, mint korbban, de a kzepesen gyors kanyarokban gy is megdobjk az autt az aszfalt egyenetlensgei. Ahogy azt mr megszoktuk, a burkolat reggel szrnyen poros volt, ezrt nem is tapadt jl. Emiatt kptelensg volt kemnyen nyomni a gzt, s nehezen tudtunk leszrni valamit a gumikrl is. Dlutnra javult a helyzet, ezrt gyjtttnk hasznos adatokat. Lehettem volna gyorsabb is, de j gumikon mindig dugba kerltem."

Jarno Trulli: (9) "Szeretek vezetni itt, mert Interlagos techniks plya, ma azonban nem volt j a tapads. Tavaly ez egyike volt azoknak a versenyeknek, amiket mr a Toyotval teljestettem, s mg az akkori autval is jl mentnk, alig cssztunk le a pontszerzsrl. Idn persze eredmnyesebben szeretnnk szerepelni, de lehetsges, hogy az idjrs kzbeszl. Tovbbra is van esly csapadkra, az idmrre s a versenyre ezrt elssorban ezt szem eltt tartva fogunk felkszlni."

Ralf Schumacher: (18) "Nem akadtak komoly problmink, mikzben a szoksos feladatainkat vgeztk el, de a plya olyan csszs volt, hogy hinyzott a tapads. Dleltt poros volt az aszfalt, a nap folyamn azonban javult a helyzet, ezrt este alaposan t kell tanulmnyoznunk az adatokat. Vasrnap jabb eredmnyes pontszerzsre szmtunk, hogy kzelebb tudjunk kerlni a Ferrarihoz a konstruktri sszetettben."

Sauber

Felipe Massa: (4) "Dleltt rtkes edzsidt vesztettem el egy vlthiba miatt, de a msodik edzsen az els perctl kezdve krztnk, s elgedett voltam az autval. A balansz remek volt, a klnsen a plya bels szakaszn. Az aszfaltburkolat nagyon piszkos volt, knny volt hibzni, ezrt klnsen elgedett vagyok a gyors krmmel. Megltjuk, hogyan alakul a holnap, n mindenesetre nagyon magabiztos vagyok."

Jacques Villeneuve: (7) "Azt hiszem, gondolatban mr megtalltam a gumit, amit vlasztani fogok, de ezt mg termszetesen meg kell beszlnnk. Az aut elg gyors az egyenesekben, a kanyarokban azonban szenvedtem. Azt hiszem, szerencsre is szksgnk lesz holnap, ha igazn gyorsak akarunk lenni a tbbiekhez kpest."

Ferrari

Rubens Barrichello: (5) "szintn szlva igencsak elgedett vagyok az aut dlutni teljestmnyvel, mivel rengeteget javult a dleltti edzs ta. Jobban viselkedett, mint amire szmtottunk, s versenykpesebbek vagyunk, mint az elmlt nhny htvgn. Klnsen versenytvon igaz ez. Megltjuk, hogyan alakul holnap az idjrs, hiszen ez dnt jelentsg tnyez lesz az elkvetkez kt napban."

Michael Schumacher: (8) "Mint mindig, most is nehz a pnteki edzsek utn felmrni a vals helyzetet. Csak azutn derl ki, mit jelent a mai nap az idmr s a verseny szempontjbl, hogy ttanulmnyozzuk az adatainkat. Pozitvum, hogy dlutnra sikerlt elrelpnnk a reggeli edzshez kpest. Ahogy azt itt mr megszokhattuk, a plya hepehups s csszs termszete miatt knyelmetlen rajta vezetni, az aut kiegyenslyozatlannak s izggnak tnik. Ennek ellenre gy rzem, hogy taln nmileg jobb formban vagyunk, mint az elmlt idszakban."

Renault

Giancarlo Fisichella: (10) "Azt hiszem, elg jl alakult a nap szmunkra. A tapads mg nem az igazi, mivel az egyensly elg kvetkezetlen, s nehz volt tiszta krt futni. Azt hiszem, ez jrszt a plyaviszonyoknak tudhat be, gy mindenkit egyformn sjtott. Ettl eltekintve gy rzem, a megbzhatsgunkkal tovbbra nincs baj, s versenykpesebbek vagyunk, mint az elmlt futamokon."

Fernando Alonso: (11) "Elgg sszezavart a mai nap. Dleltt gyorsak voltunk, dlutn viszont sokan elnk kerltek. A plyaviszonyok nem voltak idelisak, ezrt nem nagyon babrltuk a belltsokat, inkbb hossz etapokkal prbltuk megalapozni a gumivlasztsunkat. Megvrjuk, hogy holnap javuljanak a plyaviszonyok, ez valsznleg jtkony hatssal lesz a balanszra. A gumivlaszts nem knny, mivel a Michelin kt remek abroncsot hozott, gy nagyon alaposan kell kielemeznnk az adatokat a vgs dntshez. sszessgben mg mindig magabiztosan vrom a htvge folytatst, biztos vagyok benne, hogy gyors leszek."

Williams

Mark Webber: (12) "Ez elg nehz nap volt szmunkra. Interlagos mindig megviseli az autt a hepehups aszfalt miatt. Reggelig sok munka vr rnk, ha javtani szeretnnk a balanszot, mert a hossz etapokon gyorsulnunk kell."

Antonio Pizzonia: (13) "A j hr az, hogy ma mindent befejeztnk, amit elterveztnk, elssorban a gumik sszehasonltsa tern. Ami az autt illeti, egyelre nagyon nehezen vezethet, de biztos vagyok benne, hogy a legtbb versenyz hasonl gondokkal kszkdik, teht mindenki egyforma helyzetben van."

Minardi

Robert Doornbos: (14) "Csodlatos rzs a Minardival egytt nnepelni a szletsnapomat. Ma reggel mindenki boldog szlinapot kvnt, fantasztikus, hogy gy fejezhettem be a napot. Sikerlt sszehoznom egy j krt, tnyleg gyors voltam. Nagyon szeretem ezt a plyt, s a csapat is remek munkt vgzett. Erre a versenyre j fszerelt kaptam Ignazio Sanzone szemlyben, aki kezdetben rthet mdon ideges volt kiss, de a tbbi srchoz hasonlan csodlatosan dolgozott. Azt hiszem, este j kis szlinapi bulit csapunk."

Christijan Albers: (19) "gy rzem, ez elg nehz nap volt, mert most jrok elszr Brazliban, s dleltt nem tltttem sok idt a plyn - sszesen hrom mrt krt tettem meg. A msodik edzs elejn elkezdtnk jl menni, s eredmnyes munkt vgeztnk. A balansz kellemes volt, ezrt kvetkezetes ideredmnyeket rtnk el. Amikor azonban j gumival mentem ki a plyra, dugba kerltem, ezrt nem futhattam igazn j krt. Holnap folytatjuk a kemny munkt."

Red Bull

David Coulthard: (15) "Nehz volt a mai nap. Az aut nem volt stabil a kanyarbejratokban, de ltalban vve is hinyzott a tapads s az egyensly. szintn szlva elgg meglepett a dolog, nem szmtottunk r, hogy ilyen nehz dolgunk lesz itt, de fel kell vennnk a kesztyt, s meg kell birkznunk a kihvssal. A gumikat jl ismerjk, hiszen az elz nagydjakon is ezeket hasznltuk, de itt valahogy nem sikerl j egyenslyt elrni velk. Ez tbb tnyez sszejtszsnak ksznhet, kztk a plyaviszonyoknak s a hmrskletnek, de az mr biztos, hogy szenvedni fogunk a htvgn. De lehet, hogy csak n vagyok pesszimista. Az alternatv nyilatkozatom az, hogy minden nagyszer, s alig vrom a holnapot!"

Vitantonio Liuzzi: (16) "Nem volt knny dolgom. Rgtn az els edzsen bajba kerltem, mivel volt egy defektnk. Ez megneheztette a dolgunkat, mivel t kellett alaktani a programomat, ami gy elg zsfolt lett, s nem tudtam teljesen kihajtani a kocsit. A msodik edzsen jl sikerltek a hossz etapjaink, nem a kridkre koncentrltunk, hanem arra, hogy a megfelel gumikat vlasszuk ki a htvgre. Elgedett vagyok az aut vezethetsgvel. Nehz plya az itteni, mivel a hossz egyenes emelkedn hzdik, s nagy motorerre van hozz szksg, s ha az aut egyenslya nem stimmel, szenveds lesz a vge. Ennek ellenre azt hiszem, sikerlt ma letennnk az alapokat, br Davidnek s Christiannak mg dolgoznia kell az aut vezethetsgn az idmr eltt."

Christian Klien: (22) "Az els szabadedzs minden rendben ment. Mindkt gumin gyors voltam, s j volt az aut egyenslya. A msodik trningen azonban elszllt az aut htulja, s megprdltem. Furcsa megprdls volt, mivel ugyanott fkeztem, ahol mskor, de valsznleg megcssztam egy bukkann vagy valamin. Elvesztettem a htuljt, s httal becsapdtam a gumifalba."

BAR

Jenson Button: (17) "Ez elg kemny nap volt szmunkra. Elvgeztk a gumivlasztssal kapcsolatos feladatokat, s nagyjbl tudjuk, hogy llunk a gumikkal, de egyelre nem vagyunk elg gyorsak. Holnap reggelig sok dolgunk van, ha fejldni akarunk. Az a legnagyobb problmnk, hogy gy rezzk, nagyon csekly a tapads. Mindkt edzsen kszkdtnk ezzel, s mg a balansz sem tkletes, de este mg dolgozhatunk az autn, hogy holnap mr jobban menjen."

Takuma Sato: (20) "Az aut ma jl teljestett. A msodik edzsen a versenyre koncentrltunk, s sszehasonltottuk a ktfle gumit, hogy este ki tudjuk vlasztani a megfelelt. Teljesen befejeztnk a programot, s br holnap gyorsulnunk kell, ez sszessgben j nap volt."

Jordan

Tiago Monteiro: (21) "J, problmamentes nap volt, azt hiszem. Semmifle nehzsgbe nem tkztnk. Klnfle belltsokat prbltunk ki a hepehups plyra, mivel meg kell tallnunk az egyenslyt a leszort er s a buckkhoz val alkalmazkods kztt. Mg nem talltuk meg az optimumot, de holnap is lesz kt szabadedzs, ahol javthatunk a balanszon. Nem vagyunk messze az lmeznytl, gy sszessgben pozitvan rtkelem a napot. "

Nicolas Kiesa: (23) "Minden simn ment ma, ami azrt nagy sz, mert utoljra 2002-ben, egy F3000-es volnjnl vezettem Interlagosban, s akkoriban a fizikai llapotom kvnnivalkat hagyott maga utn. Kvncsi voltam, milyen lesz egy F1-es autt vezetni itt, s rmmel tapasztaltam, hogy nem volt problmm. A belltssal voltak gondjaim, mivel a plya nagyon hepehups s koszos volt. Klnfle Bridgestone abroncsokat teszteltem, most mr csak vlasztani kell kzlk."

Narain Karthikeyan: (24) "Elfogadhat nyitnapon vagyunk tl itt, Interlagosban. Azt hiszem, sikerlt megtallnunk a megfelel gumikat. Sajnos a gyors krmben volt elttem valaki, gy az utols szektorom lass lett. De a forgalomtl eltekintve nagyjbl elgedett vagyok az aut egyenslyval. A plya kezdetben nagyon nyers volt, de dlutnra sokat javult."

 
Id
 
Naptr
2025. Oktber
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Forma1
 
Szmll
Induls: 2005-01-26
 
Szavazs
Ki lesz vilgbajnok 2006-ban?
Ki lesz a vilgajnok 2006-ban?

Kimi Rikknen (39 / 21%)
Fernando Alonso (81 / 43%)
Michael Schumacher (48 / 26%)
Mark Webber (2 / 1%)
Jenson Button (4 / 2%)
Rubens Barichello (0 / 0%)
Juan-Pablo Montoya (3 / 2%)
Felipe Massa (2 / 1%)
valaki ms (9 / 5%)

Szavazatok szma: 188

Ltrehozs idpontja:
2005-11-27 14:09:13

Szavazs lezrva:
2006-12-27 16:15:28


Lezrt szavazsok
 
G-mail belps
Felhasznlnv:
Jelsz:
  SgSg

j postafik regisztrcija
 

Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!