j motorokat kapnak a Williams versenyzi
Faludi Zoltn 2005.09.22. 16:38
A htvgn megrendezsre kerl Brazil Nagydjon kt teljesen j BMW erforrssal indulhat a Williams alakulatnak kt versenyzje, akiktl a csapat mindenkppen j szereplst vr, s bznak benne, hogy rtkes pontokat tudnak szerezni.
j motorokat kapnak a Williams versenyzi |
 |
A htvgn megrendezsre kerl Brazil Nagydjon kt teljesen j BMW erforrssal indulhat a Williams alakulatnak kt versenyzje, akiktl a csapat mindenkppen j szereplst vr, s bznak benne, hogy rtkes pontokat tudnak szerezni.
Interlagosz, az vad tizenhetedik llomsa, mely a htvgn megrendezsre is kerl, remek elzsi lehetsgeket knl a versenyzk szmra kt hossz egyenese, s hullmz tja miatt. A lass s kzepesen gyors kanyarok, illetve az egyenesek dominancija miatt roppant fontos, hogy egy j egyensllyal rendelkez autja legyen a versenyzknek a kanyarokban, melyek megelzik az egyeneseket.
A hossz boxutca, illetve az zemanyag mennyisg mind befolysolja majd a csapatok stratgijt, s komoly hatssal lesz az abroncsok kivlasztsra. A BMW WilliamsF1 istll a Michelinnel egyttmkdve kt keverket is kivlasztott mr, melyek szles hmrskleti skln teljestenek optimlisan, ami elengedhetetlen lesz a kiszmthatatlan idjrsi krlmnyek kztt Brazliban.
Mindehhez a csapat kt versenyzje, Mark Webber s a srlst szenvedett Nick Heidfeld helyre beugr Antonio Pizzonia is teljesen j motorokat kap FW27-es kdszmmal elltott autjba, gy egy kis elnyt csikarhatnak ki azon a plyn, ahol egy kr alatt 60%-ban padlgzzal kell hajtani.
„Az vad utols hrom tengerentli versenye nagy kihvst jelent a csapat szmra. A tavalyi vad legjobb versenyt Sao Pauloban teljestettk, hiszen megnyertk a futamot. Az idei esztendben nehz idk jrnak rnk, gy az a f clunk, hogy rtkes pontokat szerezznk a htralv versenyeken.” – mondta a BMW Motorsport igazgatja, Mario Theissen.
„Interlagoszban a legnagyobb kihvst a clegyenes jelenti a BMW P84/5-s motornak. Egy emelkedrl van sz, gy a versenygpeknek 1,203 mteren keresztl kemnyen oda kell tennik magukat. Tovbb a krnknti 60%-os padlgz tbb, mint az tlagos. Egy dologra biztos nem kell szmtanunk Sao Pauloban az vad ezen szakaszban, mgpedig a melegre, sokkal inkbb eslye van a vltoz idjrsnak. A legutbbi motorfejlesztseink eredmnye mr Monzban s Spa-ban is reztette hatst, gy gy rezzk, felkszltnk a htvgi megmrettetsre. A tervek szerint mindkt versenyznk j V10-es motorokat kap, taln az idei vben utoljra.” |
|