Ralf Schumacher krnknt egy msodperccel futott gyorsabb krket a htvgi Belga Nagydj msodik etapjba a versenyt vezet Juan-Pablo Montoynl, mieltt a nmet berte az idn jobbra verhetetlen McLaren-Mercedes-t.
Nem csoda, ha az ifjabbik Schumacher gy vli, relis gyzelmi esly szott el akkor, amikor az els F1-es diadalra utaz Toyota risi hibt vtve szraz gumikra cserlte intermediate abroncsait.
"Ha a krlmnyek egy kicsit is jobban kedveznek neknk, elrhet lett volna a gyzelem. Nagyon versenykpesek voltunk azon a dlutn, de tl hamar lltunk t szraz gumikra" - nyilatkozta napokkal a Belga GP utn Ralf.
A nmet ennek ellenre gy vli: megrte kockztatni a biztosnak ltsz dobogt, mert az els F1-es gyzelem lehetsge tlsgosan fnyesen csillant fel a csapat eltt ahhoz, hogy ne tegyen fel rte mindent egy lapra.
"Nagyon nehz dntsek ezek. Ha a taktiknk bejn, a versenyt eldnt elnyt ptettnk volna fel a McLarennel szemben, de sajnos alig egy kr utn vissza kellett trnem intermediate abroncsokrt."
A 30 ves versenyz mindazonltal nem elgedetlen a Toyota spi teljestmnyvel. "Ngy krrel a vge eltt megint killtam, gy sszesen ngyszer voltam a boxban. Hogy ennek ellenre is hetedik lettem, vilgosan mutatja a csapat erejt. Az aut fantasztikus volt Spban."
A klni istll sajtrszlege ltal ksztett hziinterjban Ralf arra is kitrt, hogy a Toyotra jellemz csapatszellem sokkal kedvezbb krnyezetet teremt szmra, mint a Williams-nl jellemz rideg lgkr.
"Nagyon lvezetes dolog a Toyotnl dolgozni, sokkal jobban rzem magam, mint korbban brhol. Itt mshogy bnnak a piltkkal, mint a Williams-nl. Mindkt csapatnak megvan a stlusa, de nekem a Toyot tetszik jobban" - fogalmazott.
A Forma-1-ben 2002-ben debtl Toyota jelenleg tz ponttal lemaradva a Ferraritl a negyedik helyen ll a konstruktrk bajnoksgban. Az egyniben Jarno Trulli 43 ponttal az tdik, Ralf 37 ponttal a hetedik pozcit foglalja el. |