Jerez: Pedro de la Rosa zrt az len
2005.07.18. 15:26
Tesztek, Jerez - 3. nap, pntek
Jerez: Pedro de la Rosa zrt az len Tesztek, Jerez - 3. nap, pntek
A McLaren spanyol tesztpiltja, Pedro de la Rosa volt a leggyorsabb a jerezi tesztels utols napjn, pnteken. A forr aszfalt kivl lehetsget adott r a csapatoknak, hogy a Hungaroringre sznt gumikat teszteljk. De la Rosa mgtt a williamses Nick Heidfeld vgzett, mg a Toyota tovbb prblgatta V8-as motorjt.
A McLaren spanyol tesztpiltja, Pedro de la Rosa volt a leggyorsabb a jerezi tesztels utols napjn, pnteken.
A forr, nhol 57 fokos aszfalt kivl lehetsget adott r a csapatoknak, hogy a Hungaroringre sznt gumikat prblgassk, s de la Rosa, aki az MP4-20-szal a felfggeszts s a gumik tesztelsre koncentrlt, 1:16.908-as krvel llt az lre. Ennl az eredmnynl tegnap ngyen is jobbat rtek el, kztk a szintn McLaren-es Juan-Pablo Montoya s Alex Wurz.
De la Rosa autjban a nap folyamn ki kellett cserlni a sebessgvltt, mg Wurz, aki zavartalanul tehetett meg 120 krt, a 4. helyen vgzett.
A 2. helyen Nick Heidfeld zrt az egyetlen talpon maradt Williams-szel, miutn tegnap kifogytak a msik kasztniban prblgatott V8-as BMW motorokbl. Heidfeld dleltt futotta 1:17.237-es legjobb krt, amikor kevs benzinnel rvid etapokat teljestett. A Williams a Magny-Cours-ban bevetett problms aero-csomag kiismersn munklkodott.
A Toyota tovbbra is hrom autval tesztelt. Ricardo Zonta a 3., Ralf Schumacher pedig a 12. helyen fejezte be a napot, mg a V8-assal dolgoz Olivier Panisnak ismt meggylt a baja a V8-assal, amiben az ers vibrci miatt sztrzdott nhny alkatrsz. Panis azonban gy is 46 krt tudott megtenni - tbbet, mint az elz kt napon egyttvve -, s egy teljes msodpercet javtott korbbi ideredmnyn.
A BAR is hrom versenyzt foglalkoztatott. Kzlk az 5. legjobb kridt felllt Takuma Sato volt a leggyorsabb, akinek az autjban pedig megadta magt a Honda motor. Anthony Davidson az aerodinamikai fejlesztseket tesztelte, mikzben Enrique Bernoldi a 2006-os elektronikval szerelt hibrid autval krztt.
A Renault Franck Montagny-val s a GP2 tabelljt vezet Heikki Kovalainennel fknt a Michelin gumikat foglalkozott, s a nap folyamn Montagny tette meg a legtbb, 143 krt.
A Sauber szerelinek sikerlt kijavtaniuk a Felipe Massa ltal cstrtkn mszaki hiba miatt sszetrt C24-est Jacques Villeneuve szmra, aki gy vglegesteni tudta a gumivlasztst a kzelg Nmet s Magyar Nagydjra. A Saubernek idn ez volt az utols olyan tesztje, melynek sorn nagy leszort ers konfigurcival dolgoztak.
A Red Bullnl David Coulthard s Vitantonio Liuzzi rtta a krket, br DC autja valamilyen mszaki problma kvetkeztben rkig a garzsban vesztegelt.
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Jerez de la Frontera, Spanyolorszg |
|
|
|
Idpont: |
2005. jlius 15., pntek |
|
|
|
Plyahossz: |
4428 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
M. Schumacher (Ferrari), 2004.X.1. |
1:15.650 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Pedro de la Rosa |
SPA |
McLaren-Mercedes |
M |
1:16.908 |
207.271 |
|
|
66 |
|
2. |
|
Nick Heidfeld |
GER |
BMW.WilliamsF1 |
M |
1:17.237 |
206.388 |
0.329 |
0.329 |
80 |
|
3. |
|
Ricardo Zonta |
BRA |
Toyota |
M |
1:17.263 |
206.319 |
0.355 |
0.026 |
131 |
|
4. |
|
Alex Wurz |
AUT |
McLaren-Mercedes |
M |
1:17.344 |
206.103 |
0.436 |
0.081 |
120 |
|
5. |
|
Takuma Sato |
JAP |
BAR-Honda |
M |
1:17.356 |
206.071 |
0.448 |
0.012 |
117 |
|
6. |
|
Franck Montagny |
FRA |
Renault |
M |
1:17.369 |
206.036 |
0.461 |
0.013 |
143 |
|
7. |
|
Anthony Davidson |
GBR |
BAR-Honda |
M |
1:17.547 |
205.563 |
0.639 |
0.178 |
120 |
|
8. |
|
Jacques Villeneuve |
CAN |
Sauber-Petronas |
M |
1:17.593 |
205.441 |
0.685 |
0.046 |
95 |
|
9. |
|
Heikki Kovalainen |
FIN |
Renault |
M |
1:17.656 |
205.275 |
0.748 |
0.063 |
90 |
|
10. |
|
David Coulthard |
GBR |
Red Bull-Cosworth |
M |
1:17.848 |
204.768 |
0.940 |
0.192 |
51 |
|
11. |
|
Vitantonio Liuzzi |
ITA |
Red Bull-Cosworth |
M |
1:18.192 |
203.867 |
1.284 |
0.344 |
48 |
|
12. |
|
Ralf Schumacher |
GER |
Toyota |
M |
1:18.975 |
201.846 |
2.067 |
0.783 |
48 |
|
13. |
|
Enrique Bernoldi |
BRA |
BAR-Honda |
M |
1:21.189 |
196.342 |
4.281 |
2.214 |
58 |
|
14. |
|
Olivier Panis |
FRA |
Toyota |
M |
1:21.307 |
196.057 |
4.399 |
0.118 |
46 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0162 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:16.908 |
- (4.399) - |
1:21.307 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |
http://www.a5.hu
|