Renault
Fernando Alonso: (1) "Azt hiszem, eddig rendben volnnk. De ez mg csak a kiindulsi alap, tudjuk, hogy hossz lesz a holnapi 71 kr, n mindenesetre azon leszek, hogy befejezzem, amit elkezdtem. A csapat fantasztikus munkt vgzett az elmlt hetekben a kasztni s a motor fejlesztsvel, s ennek meg is van az eredmnye: az aut kivlan megy, Fisi s n az els kt sorban vagyunk. Az elz nhny versenyen nem tudtuk tartani a lpst a McLarennel, de gy rzem, itt jobb eslynk van r. Ami a tovbbiakat illeti, szeretnnk az sszes htralv futamon dobogra llni, nemcsak itt. De ha mr holnap sikerl, az nem lesz rossz a bajnoksg szempontjbl!"
Giancarlo Fisichella: (3) "szintn szlva nem szmtottam r, hogy itt leszek. Az edzs kezdetn nem voltak idelisak a plyaviszonyok, a tapads meglehetsen kicsi volt. Ez Interlagosban nagy htrnyt jelent a kzps szektorban, itt sok idt vesztettem a tbbiekkel szemben. Azzal a cllal vgtunk neki az utols versenyeknek, hogy az els hromban legynk, s pontokat szerezznk. Optimistn vrom a holnapot, mivel gyorsak vagyunk a hossz etapokon, s gy vlem, Fernando s n mindkt bajnoksg szempontjbl rtkes eredmnyt rhetnk el."
McLaren
Juan-Pablo Montoya: (2) "Az utols kanyarig rendben volt a krm. Amikor rlptem a gzra, hirtelen nem volt tapads. Ez krlbell kt tizedmsodpercembe kerlt. Frusztrl a dolog, de ez trtnik, amikor llandan vltoznak a plyaviszonyok. A versenyre azonban nagyon magabiztos vagyok, mivel a dleltti edzseken kivl belltsokat talltunk, a csomagunk pedig remekl mkdik. Persze szerettem volna megszerezni a pole pozcit."
Kimi Rikknen: (5) " Kr volt rte. Amikor megrkeztem az els kanyarhoz, egyszeren llra fkeztem a kerekeket, s kb. 0.7 msodpercet vesztettem. Ezutn kemnyen tapostam a gzt, de az ilyesmi kibillenti az embert a ritmusbl. Mindent megtettem, hogy behozzam a htrnyomat, s azt hiszem, a hiba nlkl megszerezhettem volna a pole-t. Most a versenyre koncentrlok, ahol minden megtrtnhet. Megtesszk, amit lehet. A stratgink ersnek tnik."
BAR
Jenson Button: (4) "Elgedett vagyok a negyedik hellyel, br szintn szlva egy kicsit jobbra szmtottam. A lass kanyarokban j volt az aut, a gyors veken viszont tlkormnyzott volt, ezrt a 11-es szm gyors balosban fel kellett engednem a gzt, s ez idbe kerlt. Kt tizedre voltam Montoytl, de a szl nagyon viharos volt, s ahogy haladtam az egyenesben, szinte reztem, ahogy egyms utn vesztem a tizedmsodperceket. A msodik sor nem rossz a stratginkat tekintve, megltjuk, mit hoz a holnap. Optimista vagyok, szerintem j eredmnyt rhetnk el ebbl a pozcibl."
Takuma Sato: (19/20) "Egy jabb nehz nap. Remltk, hogy a tegnapi lendletnket t tudjuk menteni a mai szabadedzsekre, de mindkt trningen problmink voltak, gy alig voltam a plyn. Emiatt egyltaln nem tudtam j gumikon krzni, ami azrt nagy kr, mert gy fogalmam sincs, hogy az aut hogy viselkedik j gumikon. gy dntttnk, hogy az idmrn csak egy felvezet krt teszek meg, hogy maximalizljuk az eslyeinket a holnapi futamra. Termszetesen egybknt is a rajtrcs vgrl kellett volna rajtolnom, ezt is figyelembe vettk a dntshozatalkor. Biztos vagyok benne, hogy a csomagunk ers, s mint mindig, kemnyen fogok harcolni a j eredmnyrt."
Red Bull
Christian Klien: (6) "Tkletes mrt krt teljestettem. A hatron autztam, az aut egyenslya idelis volt. Mr dleltti edzsek is jl sikerltek, ami j alapnak bizonyult, de mg az idmr eltt is vgrehajtottunk nhny vltoztatst az autn. Vgigkzdttem a kvalifikcis krmet, ami vgl kifizetdtt. Ksznetet kell mondanom a csapatnak. Az autm csnyn sszetrt a tegnapi tkzs sorn, de villmgyorsan megjavtottk, s ma reggel mr menetrend szerint folytathattuk az edzsprogramunkat."
David Coulthard: (16/15) "Egy kicsit szenvednk ezen a htvgn. Reggel cskkentettk a szrnyllst, hogy nveljk a vgsebessget, de ez csak egyike volt a szmos kompromisszumnak, amit meg kellett ktnnk. A mrt krmben alulkormnyzottsggal kszkdtem, a lass kanyarokban gy idt vesztettem. Ennek ellenre gy rzem, tekintlyes mennyisg benzinnel vgunk neki a holnapi futamnak, s mindent megtettnk, ami az ernkbl kitelt. Most mr csak az a krds, mit hoz szmunkra a verseny."
Ferrari
Michael Schumacher: (7) "Nem vagyok elgedett a dlutni krmmel. Jl indult, de a kzps szektor tjkn elkezdtem veszteni a tapadsbl, aminek szerintem az volt az oka, hogy a guminyoms nagyobb lett, mint ahogy szerettk volna, s elkezdtem csszklni. Az adatokat kielemezve azonban gy nz ki, nemcsak a nyoms volt a bns, valsznleg a plya is csszsabb lett, mint dleltt. Ez a tbbi versenyz idejbl is kitnik. Amikor meglttam a kridmet, azt hittem, sokkal htrbb leszek a rajtrcson, az eredmnyem azonban vgl nem lett olyan rossz."
Rubens Barrichello: (10/9) "Nagyon csaldott vagyok, mivel a dleltt jl belltottuk a kocsit. Dlutn azonban az aut aljlemeze szinte vgig lert, ezrt az egyenesben mintegy 5 km/rt vesztettem, a kormnyzs pedig mg nehezebb volt. A mrnkk most prbljk kiderteni, mi volt a problma. Nagyon csaldott vagyok, mivel gy rzem, 1:12.1-es kridre lettem volna kpes, ami az els vagy msodik sorba lett volna j."
Toyota
Jarno Trulli: (8/18) "A motorunk nagyon megbzhat volt az idn, de ma dleltt volt egy pneumatikus problmnk, s nem kockztathattunk, elvigyzatossgbl kicserltk a motort. Kr a tz rajthelyes bntetsrt, mert jl szerepeltnk a dleltti edzseken, s minden eslynk megvolt, hogy ezt folytassuk. Az aut kiegyenslyozott volt, a mrt krm pedig kivlan sikerlt, ha figyelembe vesszk, hogy sok benzint cipeltem s a mltkori balesetem miatt korn kellett plyra hajtanom. A holnapi nap nagyon nehz lesz szmomra, ennek ellenre mindent tlnk telhett megtesznk majd. Kemnyen fogunk versenyezni, s megltjuk, mire lesz ez elg. Ezen a plyn nem a legknnyebb az elzs, de brmi megtrtnhet."
Ralf Schumacher: (11/10) "A mrt krm nagyon nehz volt, mivel az aut rendkvl alulkormnyzott volt, s emiatt nem tudtam mindent kihozni magambl. Dleltt mg remekl ment a kocsi, meg kell vizsglnunk, mi vltozott meg a kt edzs kztt. Holnap nagyon nehz feladat el nznk, de mindent megtesznk majd, hogy megfordtsuk a szerencsnket. A htvge eddigi rsze borzaszt nehz volt szmunkra."
Sauber
Felipe Massa: (9/8) "Csaldott vagyok a krm miatt. A dleltthz kpest romlott az aut egyenslya, s emiatt rengeteg idt vesztettem. A Senna S-ben alulkormnyzottsggal kszkdtem, a 9-es kanyarban pedig elszr alulkormnyzottsggal, ami a kijratnl hirtelen tlkormnyzottsgg vltozott. gy rzem, ez tbb rajtpozciba kerlt. J a versenytempnk s a top tzbl rajtolhatok, ami termszetesen nem rossz, de tbbet remltem a mai naptl."
Jacques Villeneuve: (12/11) "A versenystratginkat figyelembe vve nagyon elgedett vagyok a dlutni krmmel. Tiszta volt s gyors. Az egyetlen dolog, ami aggaszt, hogy a vgsebessgem elmaradt Feliptl, ami furcsa, mivel ugyanolyan aero-belltsokkal mentnk. Meg kell vizsglni az adatokat, hogy kidertsk, valban van-e valami gond az autval."
Jordan
Tiago Monteiro: (13/12) "Mindent kiadtam magambl, s remek krt hoztam ssze. Imdom ezt a plyt, az aut rengeteget javult tegnap ta. Mr a reggeli edzseken is kzel voltam az lmeznyhz, ez az 1.3 msodperc pedig a legkisebb lemaradsom az egsz szezonban. Radsul az idzts is tkletes volt, hiszen ez volt a legjobb krm a htvgn. A Bridgestone abroncsok nagyon korn bemelegedtek, ami risi elny volt a gyors krmben. Szemmel lthat, hogy a befektetett munknak ksznheten az EJ15B egyre jobb s jobb lesz, most mr csak fenn kell tartanunk ezt a fejldsi temet."
Narain Karthikeyan: (17/16) "Azt hiszem, viszonylag szp, tiszta krt futottam. Nagyon rltem neki, hogy ezttal nem tl korn kell teljestenem a mrt krmet, mivel a plya sokkal tisztbb volt. Elgedett vagyok a balansszal, s bzok a gumivlasztsomban. J stratgink van a holnapi versenyre, ezrt j eredmnyben remnykedek. Ha az idjrs is besegt, taln egy pontot is elcsphetnk."
Williams
Mark Webber: (14/13) "Eddig nehz htvgben volt rsznk, holnap pedig hossz verseny vr rnk. Megltjuk, hogyan sl el a stratgink, br szemly szerint biztos vagyok benne, hogy az ellenfeleink tbbsge is hasonl stratgin van. Mr nincs lehetsgnk vltoztatni az autn, gyhogy csak abban remnykedhetnk, hogy ers versenyt futunk holnap."
Antonio Pizzonia: (15/14) "Jobb rajthelyet is kiharcolhattam volna, ha a kzps szektorban nem kvetek el egy apr hibt, ami hrom tizedembe kerlt. Itt, Interlagosban ltalban nagyon szoros az edzseredmny, s nhny tized is szmos pozcit jelenthet. gy rzem, a futamon jl teljest majd az aut, s kifizetdik a stratgink, szmomra pedig kln motivci, hogy hazai kznsg eltt versenyezhetek."
Minardi
Christijan Albers: (18/17) "rlk, hogy hazahoztam a kocsit az idmrn, mivel a tlkormnyzottsg egy-kt gyors kanyarban igencsak megneheztette a dolgomat. Tulajdonkpp j kridt rtnk el a stratginkat figyelembe vve, gy pozitv rzsekkel vrjuk a holnapot."
Robert Doornbos: (20/19) "Hsbl nagy nulla - tegnap mg rvendeztem, ma pedig a nagy semmi jutott. A gyors krmben a hatron autztam, a stratgink miatt pedig az aut egy kicsit idegesen viselkedett. Az eredmny: megprdltem, amirt bocsnatot krek a fiktl, akik az utols pillanatig kemnyen dolgoztak, hogy megjavtsk a sebessgvltban tallt problmt. A mai napbl nem tudtam kihozni a maximumot, azt pedig majd megltjuk, mit hoz a holnap." |