|
 |
Heidfeld s az j BMW Sauber
| |
| Kedd dlutn a Circuito de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo versenyplyn is bemutatkozott a valenciai kulturlis kzpontban leleplezett BMW Sauber F1.06.
Az jjalakult istll idei versenyautjt Nick Heidfeld prblta ki 29 kr erejig, s br a nyirkos plyaviszonyok miatt intermediate gumikkal krztt, pozitv lmnyeket szerzett.
"Az F1-ben azt tartjk, hogy mr az els krk sorn rezni, hogy mennyire j az aut. Korbban magam is tapasztaltam, hogy ez igaz, s azt kell mondanom, ez az aut elrelps a korbbiakhoz kpest. Nem tudom, mire lesz kpes, a ma ltottakkal azonban elgedett vagyok" - mondta a nmet az autosport.comnak.
"Sem motor-, sem mechanikai hibt nem tapasztaltunk. Megtettnk 29 krt, de csak ebd utn kezdtk a munkt, gy ez elfogadhat. A kridk is jl mutatnak, ha figyelembe vesszk, hogy a belltsokkal egyltaln nem foglalkoztunk, s nem a kridkre utaztunk."
"Az autnak elssorban az aerodinamika tern fejldtt, az els benyomsaim alapjn sokkal nagyobb lett a leszort er. Mindenhol knny vezetni, a kanyarok kijratnl klnsen."
Mario Theissen, a BMW sportigazgatja elmondta: "Az els bejrats mindig az v legizgalmasabb pillanata a mrnkk szmra. Kilenc hnap fejleszts s szimulci utn vgre a valsgban is bemutatkozik az aut, s a versenyzktl is rkezik visszajelzs."
A csapat msik piltja, Jacques Villeneuve az tmeneti autt (Sauber C24B s BMW P86 motor) tesztelte. Br az els kr utn egy elektronikai hiba miatt beragadt a vltja, a mrnkk elhrtottk a bajt, s a kanadai vgl 50 krt tlttt a plyn.
|
|
Tesztek - 1. nap |
Valencia |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Valencia, Spanyolorszg |
|
|
|
Idpont: |
2006. janur 17., kedd |
|
|
|
Plyahossz: |
4005 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz |
|
|
|
Krrekord: |
K. Rikknen (McLaren), 2004. |
1:08.995 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Nick Heidfeld |
GER |
BMW-Sauber |
M |
1:13.430 |
196.350 |
|
|
29 |
|
2. |
|
Jacques Villeneuve |
CAN |
BMW-Sauber |
M |
1:14.037 |
194.740 |
0.607 |
0.607 |
50 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0022 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
1:13.430 |
- (0.607) - |
1:14.037 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| | |