Br vgl mind az egyni, mind a konstruktri vilgbajnoki trfet a Renault vihette haza, a szakma s a kzvlemny egyetrt abban, hogy a szezon zmben a rivlis McLaren MP4-20-asa volt a gyorsabb konstrukci.
Az Autosport-Atlasnak nyilatkoz Pat Symonds, a francia autgyr csapatnak fmrnke azonban gy vli, a Renault jvre ezen a tren is elrbb lphet, mivel a V8-as motorok bevezetse az malmukra hajthatja a vizet.
"A csapatunknak rengeteg tartalka van, s a filozfink nagy rszt a jvben is hasznosthatjuk majd. gy vlem, csapatknt kiemelkeden tudunk alkalmazkodni a vltozsokhoz, ezrt nem kell megijednnk a V8-asoktl sem. St, pp ellenkezleg."
"Voltakppen a jelenlegi motorarchitektrnk kiss elavult a tbbiekhez kpest, radsul az erforrsunk meglehetsen nehz is. Flre ne rtsk, remek motor, pp most nyerte meg a vilgbajnoksgot, de a V8 egyenltheti ki igazn az erviszonyokat" - tette hozz.
Symonds ugyanakkor azzal is tisztban van, hogy 2006-ban nehz dolga lesz a cmvdsre trekv Renault-nak, mivel minden igyekezete ellenre elfordulhat, hogy ms istllk mg nagyobb sikerrel jrnak a tli fejlesztsek sorn.
"Sok ember kptelen beltni, hogy a dominancia, a versenykpessg, s a tbbi hasonl fogalom relatv. Nem akarom kisebbteni a Ferrari rdemeit, mert valban fantasztikusan dolgoztak, de a sokves dominancijuk egyik oka az volt, hogy mi, tbbiek nem vgeztnk elg j munkt."
Kifejtette: "Brmilyen kemnyen is dolgozol, akrmit is vetsz be annak rdekben, hogy a te autd legyen a legjobb, nem tudhatod, hogy a tbbi csapat mire lesz kpes."
Symonds-szal fnke is egyetrt. "Jvre is nyernnk kellene, de nem lesz knny. Nem egy embert ltok errefel, akik robbantani akarnak 2006-ban" - fogalmazott Patrick Faure a Renault Sport elnke, akit azonban gy vli, a sikerre garancia Flavio Briatore szemlye.
"Bebizonyosodott, hogy Flavio volt a j vlaszts. Amikor mellett dntttnk, nem mindenki vlte gy, hogy a legjobb alternatva, de gondoskodott rla, hogy rcfoljon a ktkedkre. Mivel mi vilgbajnoksgot akartunk nyerni, nem volt ms vlasztsunk." |