Alexander Wurz ismt hozta a ktelez els helyet a Brazil Nagydj els szabadedzsn. A McLaren-Mercedes tesztpiltja mgtt Takuma Sato vgzett, aki a versenyzk kztt bizonyult a leggyorsabbnak.
A harmadik a bajnoki cm f vromnyosa, a renault-s Fernando Alonso lett, mg ellenfele, a McLarent vezet Kimi Rikknen az tdik legjobb idt autzta. Kzjk Jenson Button BAR-Hondja frkztt be a vrtnl melegebb, napos idben rendezett trningen.
A tabella els sort lnyegben kibrelte magnak Wurz, aki tbb, mint egy msodperccel utastotta maga mg a jvre llst veszt Satt. Mg tekintlyesebb az a klnbsg, amivel a Toyota tesztpiltjt, a rendszerint az lmeznyben vgz Ricardo Zontt megelzte.
A hatodik s hetedik helyen Giancarlo Fisichella (Renault) s Juan-Pablo Montoya (McLaren) osztozott, mgttk pedig a mindssze egy mrt krt teljest Williamsek vgeztek. Kzlk Antonio Pizzonia volt a gyorsabb, aki ezzel a trning legjobb brazilja lett. Az edzsen egyedl a sauberes Felipe Massa nem tett meg mrt krt.
A konstruktrk pontversenyben a bronzremrt harcol Ferrari s Toyota pilti kiszorultak az lmeznybl, a Jordan kt versenyzje, Narain Karthikeyan s Tiago Monteiro pedig ezredre azonos kridt autzott. A szabadedzs emltsre mlt incidens nlkl telt.
|
|
Pnteki 1. edzs |
17. - Brazil GP |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Helyszn: |
Interlagos, Sao Paulo |
|
|
|
Idpont: |
2005. szeptember 23., pntek, 16:00-17:00 (CET) |
|
|
|
Plyahossz: |
4309 m |
|
|
|
Idjrs: |
Szraz (leveg: 25-27 fok, aszfalt: 32-39 fok) |
|
|
|
Tavalyi els: |
J-P. Montoya (Williams) |
1:12.547 |
|
|
|
|
|
Krrekord: |
R. Barrichello (Ferrari), 2004. |
1:09.822 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Nv |
|
Csapat |
G |
Krid |
Km/ |
Eltr |
Elz |
Kr |
|
 |
 |
 |
1. |
|
Alex Wurz |
AUT |
McLaren-Mercedes |
M |
1:11.701 |
216.348 |
|
|
25 |
|
2. |
|
Takuma Sato |
JAP |
BAR-Honda |
M |
1:12.738 |
213.264 |
1.037 |
1.037 |
17 |
|
3. |
|
Fernando Alonso |
SPA |
Renault |
M |
1:12.782 |
213.135 |
1.081 |
0.044 |
10 |
|
4. |
|
Jenson Button |
GBR |
BAR-Honda |
M |
1:12.918 |
212.738 |
1.217 |
0.136 |
12 |
|
5. |
|
Kimi Rikknen |
FIN |
McLaren-Mercedes |
M |
1:13.065 |
212.310 |
1.364 |
0.147 |
7 |
|
6. |
|
Giancarlo Fisichella |
ITA |
Renault |
M |
1:13.094 |
212.225 |
1.393 |
0.029 |
10 |
|
7. |
|
Juan-Pablo Montoya |
COL |
McLaren-Mercedes |
M |
1:13.256 |
211.756 |
1.555 |
0.162 |
6 |
|
8. |
|
Antonio Pizzonia |
BRA |
BMW.WilliamsF1 |
M |
1:13.427 |
211.263 |
1.726 |
0.171 |
4 |
|
9. |
|
Mark Webber |
AUS |
BMW.WilliamsF1 |
M |
1:13.509 |
211.027 |
1.808 |
0.082 |
4 |
|
10. |
|
Ricardo Zonta |
BRA |
Toyota |
M |
1:13.573 |
210.844 |
1.872 |
0.064 |
31 |
|
11. |
|
Ralf Schumacher |
GER |
Toyota |
M |
1:13.788 |
210.229 |
2.087 |
0.215 |
6 |
|
12. |
|
Michael Schumacher |
GER |
Ferrari |
B |
1:14.154 |
209.192 |
2.453 |
0.366 |
10 |
|
13. |
|
Rubens Barrichello |
BRA |
Ferrari |
B |
1:14.282 |
208.831 |
2.581 |
0.128 |
10 |
|
14. |
|
Christian Klien |
AUT |
Red Bull-Cosworth |
M |
1:14.468 |
208.310 |
2.767 |
0.186 |
7 |
|
15. |
|
Jarno Trulli |
ITA |
Toyota |
M |
1:14.504 |
208.209 |
2.803 |
0.036 |
6 |
|
16. |
|
David Coulthard |
GBR |
Red Bull-Cosworth |
M |
1:14.724 |
207.596 |
3.023 |
0.220 |
7 |
|
17. |
|
Vitantonio Liuzzi |
ITA |
Red Bull-Cosworth |
M |
1:14.842 |
207.269 |
3.141 |
0.118 |
28 |
|
18. |
|
Jacques Villeneuve |
CAN |
Sauber-Petronas |
M |
1:15.211 |
206.252 |
3.510 |
0.369 |
14 |
|
19. |
|
Narain Karthikeyan |
IND |
Jordan-Toyota |
B |
1:16.230 |
203.495 |
4.529 |
1.019 |
14 |
|
20. |
|
Tiago Monteiro |
POR |
Jordan-Toyota |
B |
1:16.230 |
203.495 |
4.529 |
0.000 |
15 |
|
21. |
|
Nicolas Kiesa |
DEN |
Jordan-Toyota |
B |
1:16.351 |
203.172 |
4.650 |
0.121 |
23 |
|
22. |
|
Robert Doornbos |
NED |
Minardi-Cosworth |
B |
1:16.769 |
202.066 |
5.068 |
0.418 |
12 |
|
23. |
|
Christijan Albers |
NED |
Minardi-Cosworth |
B |
1:17.180 |
200.990 |
5.479 |
0.411 |
8 |
|
24. |
|
Felipe Massa |
BRA |
Sauber-Petronas |
M |
|
- |
|
|
5 |
|
 |
 |
|
|
A kridk eloszlsa (Tolerancia: 0.0201 mp.) |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1:11.701 |
- (5.479) - |
1:17.180 |
 | |
 | |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
B |
= Bridgestone, |
M |
= Michelin | |
|
 |
 |
 |
|
| |