J esllyel plyzik a cmvdsre a Renault 2006-ban - vli az egyni s konstruktri vilgbajnoki cmet is elnyer grda kasztnirt felels technikai igazgatja, Bob Bell.
A Renault Enstone-ban mkd gyrban dolgoz szakember szerint vlemnye szerint csapata lvezni fogja azt az elnyt, hogy az idn tanulhatott rivlisai, a McLaren s a Renault hibibl.
Bell elmondta: "Abszolt eslyesek vagyunk arra, hogy megismteljk a sikereinket 2006-ban. Nincs szndkunk ugyanazokba a csapdkba beleesni, amelyekbe msok korbban mr beleestek. Nem arrogancival fogadtuk a sikereinket, s semmit sem vesznk biztosra."
"Mrpedig pp ez trtnt a Ferrarival az v elejn, a McLaren pedig a hajrban egyrtelmen albecslt minket. Mi jvre nem gy viselkednk majd. Vilgosan meghatrozott cljaink lesznek, s csak befektetett munka krdse lesz, eljk-e ket" - tette hozz.
A 2005-s szezon nagy rszben a McLaren MP4-20-asa gyorsabb aut volt a Renault R24-esnl, de a sorozatos mszaki hibk miatt kptelen voltak megkzelteni a szezon elejn elhz Renault-t. A Ferrari pedig az elz vekhez hasonlan az els versenyekre csak tavalyi autjnak felfrisstett vltozatval utazott el.
Bell fnke, Patrick Faure a htvgn mr elismerte: jvre nehz dolga lesz az ismtlsre kszld Renault-nak, de nem csak az R25-s s az j V8-as felksztse, hanem a ketts vilgbajnoki cm tlalsa is kemny munkt jelent majd az elkvetkez hnapokban.
A Renault F1 Team elnke kijelentette: "A cg minden szintjn ki kell hasznlni a kt cmet. A vilgbajnoksgokat nemzetkzi csapat nyerte, amelynek azonban a szve francia. Fantasztikus reklm ez a francia technika kivlsgnak, ami a Renault-t vilgszerte jellemzi."
"A munka dandrjt a bajnoki cmek jelentettk, de tovbb kell lpnnk a kvetkez szakaszba. Elszr a kommunikcinkban kell megjelennie a sikernek, vgl a vilg tbb ezer Renault-kereskedsben, ahol tudatostanunk kell vsrlinkban a sikernket" - fogalmazott Faure. |